Og der vet sjefen det..

Guttemamma

Flørter med forumet
Septembermødre <3
Besvimte likegodt på jobb jeg :(

Satt i møte og drakk kaffe, fikk brått veldig vondt i hodet. Svetta og skalv over hele kroppen, gikk ned for telling gitt.. Spiser veldig lite, sover lite og sikkert blodtrykksfall eller noe sånt i tillegg som sto bak. Tror uansett jeg ringer legen. Og skifter klær, helt gjennomsvett.. :)
 
Uff.. Høres ikke godt ut :/ ring legen du ja, kanskje du trenger å få slappet litt av? Klem <3
 
Er bedre nå, fikk time senere i dag. Syns jeg slapper av hele tia jeg, er delvis sykmeldt fra før av pga kyssesyken. Aner ikke hvordan det er å kombinere kyssesyka og graviditet, men skal ikke skryte av at formen står i taket nei :)
 
Off, så utrolig kjipt! Håper du føler deg bedre! Lykke til hos legen!
 
off da!
Tror kroppen prøve å fortelle deg at den vil hvile :)
 
God bedring!
veldig ekkelt å være så svimmel. Jeg var sånn da jeg var gravid med min første. Holdt på å svime av flere ganger daglig. Fryktelig ekkelt. Ta det med ro og hvil deg godt, og drikk masse vann!
Kanskje du har litt jernmangel? Det hadde jeg. Denne gangen går det ganske greit. Men kjenner jeg blir svimmel når jeg er sliten.
 
Huff, kjedelig å være i så dårlig form, men da er det kanskje like greit at sjefen vet det og? Litt lettere å få tilpasset arbeidsdagene da? :)
 
Huff.. Hørtes ikkje kjekt ut! Ta dagene rolig og hør på kroppen masse god bedring ❤️
 
Back
Topp