Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her var det kveld for 50 min siden [:D]
Jeg sitter i stua oppe. Skal nå se på greys fra igår. Jordmødrene står på opptak sånn at jeg kan se det etterpå. [:D]
Jeg skal nå bryne meg på litt makroøkonomi [:D] skal imorgen på min første xcycling time på over 10 år[&:] tror det blir min siste også - men verdt et forsøk haha. HATER å sykle[8D].
Ellers er jeg bare litt sånn små-umulig i kroppen og håper på at det stopper der - at det ikke utvikler seg til noe kjedelig[8D].
Da var det kveld her også gitt!
Litt seinere enn vanlig, styrte på med å skru av ene veggen på grinsengen hennes, øve litt på å ligge i "stor" seng. Hun sovnet på et blunk, så det lover vel bra [;)]
Nå kommer en venninne straks på besøk, da blir det vel jordmødrene og jentesladder [:D]
Deilig med kveld ja - spesielt når jeg er alene hjemme med gutta. Har jo hatt første dag på jobb denne uka siden storebror har vært syk og nå i kveld virket lillebror noe slapp, så håper virkelig ikke det blir flere sykedager [&o] [&o] har liksom ikke helt tid til det akkurat nå... Kan jo jobbe hjemmefra, men kjedelig det også [8|]
Så nå er det snart jordmødrene så blir det nok tidlig kveld på meg i kveld. Han som har vært syk tidligere i uken våknet halv fem i dag tidlig [:@] sovet litt mye de siste dagene tror jeg [8D]