Og der var det i gang...

Nelly84

Glad i forumet
Nå har jeg kastet opp. Midt på natta. La meg, sov 1 t, våknet opp til en velkjent 1trimester-følelse hvor jeg blir usikker på om jeg er gravid eller om jeg styrtet to flasker vin før jeg la meg. Og vi som skal på x antall hytteturer, besøk til besteforeldre osv i sommer.. Grøss. Har en 1 åring i hus så kan ikke legge meg ned og dø heller, det var en "luksus" jeg bare hadde med førstemann :( Han fortjener jo en bra sommerferie..! Dårlig samvittighet :(
 
Kjenner til det! Har ikke spydd enda, men våkner om natta og må ligge musestille i fosterstilling for å la være.. Heller ikke enkelt med en ettåring i samme seng (hatt besøk denne helga, så hu måtte sove hos oss)!! Var aldri kvalm forrige gang, så håper ikke dette varer lenge!
 
Kjedelig å kaste opp altså! Håper det blir kortvarig!
 
Ingenting er verre enn denne grufulle kvalmefølelsen, hvor du er så utrolig sliten og ikke vet hvor du skal gjøre av deg, for beveger du deg kaster du opp, men så vet du samtidig at du burde kommet deg på badet for å kaste opp..
 
Jeg er kun kvalm og brekker meg dersom jeg ikke får mat fort nok da jeg er sulten. Men så er det jo ikke så fristende å spise da man er kvalm, men veit det er det eneste som hjelper er å spise.
 
Back
Topp