... og der kom...

firkløver

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
KVALMEN! altså.. er det normalt å ligge i stabilt sideleie en hel dag samt en natt ved siden av en bøtte... jeg spyr ikke men brekker meg og er skikkelig kvalm hele tiden... gikk ikke på jobb i dag pga orket rett og slett ikke pga formen.. ingen ting mat eller drikke frister heller... prøver alt mulig... å hjelpes.... :) men like det bitte bitte litt og.... noe skjer inni magen min ♡

Hehhe.. Kvalmen er såå grusom! Eg fikk det for litt over ei veka siden, men så når eg fikk kasta opp ein gong og to, så syns eg at det kom seg masse!
*bank i bordet* Nesten som eg ikkje tørr å skriva det.. men no har kvalmen vore vekke siden søndag!! Jippi!!!
Eg trur det er mange som har det som deg, som ligg strekk ut! veit om fleire som blir lagt inn tilslutt og, pga væskemangel... bris hjelper kanskje? Det er litt salter i, samt litt kullsyre :)

Det er normalt ja! Jeg lå sånn i 14 dager :P Men jeg kastet opp mye også. Det går heldigvis over!

Ikke så unormalt.. Detta er 3. uka mi hjemme pga kvalme... Og kan vel ikke skryte av at det har blitt bedre. Kaster ikke opp heeele tiden, men daglig.. Slitsomt! Men de sier at det skal bli bedre etter uke 12!

Jeg startet med kvalme på lørdag, og det er noe HAT :( I går kom jeg meg rett og slett ikke på jobb, og i dag har jeg heldigvis hatt fri! Den er konstant, men varierer i styrke.. Ikke noe oppkast her heller, bare den ekle, konstante følelsen av kvalme! Håper den går over fort altså.. *krysser fingrene* :) God bedring til deg!! :)

usjdå, ikkje noko kjekt! Håpar det er kjapt forbigåandes! Glad så lenge eg slepp unda med min småkvalme eg. Litt håveverk i kveld då, men det er mykje bedre enn sånn ekstrem kvalme.

Det er helt nprmalt. Jeg lå sånn og kastet opp flere ganger daglig de 3 første mnd jeg var gravid med storebror.

Back
Topp