Og der kom...

Lykke.

Forelsket i forumet
...trøttheten. Boff!! Forstår ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom dagene på jobb om dette skal være standaren fremover. Har vært helt knekt de siste dagene, og det hjelper ikke på at en har en 1,5 åring i hus som er på farten fra morgen til kveld. Noen som har noen energitips på lur?? ;-)

prøv å lukke øynene når du har tid barnetv er yppelig tid sett barnet på fanget med kos i hånd/munn og sett på barnetv og lukk øynene da får su hvilt deg og du merker om barnet
beveger seg .... så mitt tips er å sove barnetv jeg gjør det nesten hver dag

Svært lite gode tips fra denne kanten, annet enn at du faktisk må lukke øynene innimellom. Det må jeg... Jeg er sinnsykt trøtt og utmattet, faktisk, og har de siste dagene bare måttet ta en time-out noen minutter. F.eks under puslespill-legging og andre gulvaktiviteter.  Det er ikke så enkelt med barn i hus, men må man så må man! :-)

nnugni skrev:
prøv å lukke øynene når du har tid barnetv er yppelig tid sett barnet på fanget med kos i hånd/munn og sett på barnetv og lukk øynene da får su hvilt deg og du merker om barnet
beveger seg .... så mitt tips er å sove barnetv jeg gjør det nesten hver dag

Signerer denne!
Gjør dette hver dag. Får en liten halvtime mens hun sitter på fanget mitt.

Tips nr 2: Legg deg tidlig. Selvom det er kjipt... Jeg legger Mathilda kl 19, gjør det jeg skal i huset.. Litt egentid på pcen før jeg legger meg senest kl 21.30. Det er senest! I natt sov jeg 11 timer. Nå er jeg like trøtt igjen. Men jeg har hatt en fin dag

Jeg blir nødt til å lukke øynene litt inni mellom jeg altså! Har ikke sjans til å klare dagen dersom jeg ikke gjør det.

Det gjelder også på jobb. Jeg tar meg 3 minutter når jeg "bare må på do" og sitter der og bare lukker øynene, he he!! 

Muligens skrev:
Jeg blir nødt til å lukke øynene litt inni mellom jeg altså! Har ikke sjans til å klare dagen dersom jeg ikke gjør det.

Det gjelder også på jobb. Jeg tar meg 3 minutter når jeg "bare må på do" og sitter der og bare lukker øynene, he he!! 

He he he. Den var fin! Det skal jeg jaggu prøve

Back
Topp