Og der kom nok magen!

Molly28

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Våknet imorges og la automatisk hånden på magen, og gjett: der var det kommet en synlig kul som riktignok lå mot venstre på magen. Samboeren syntes riktignok at det var litt freaky at bebien kunne ligge til en side slik:)

Begynnte med gravidbukser denne uka og føles at det skal litt til for å skjule. Ingen av ytterjakkene (minus regnjakkene) passer lenger. Glidelåsen går bare ikke igjen.

Er 15 fullgåtte uker idag. Flere som har merket magen?

Jeg er bare 10+6 i dag, så ingen mage her enda.
Men ville bare kommentere fordi det er så koselig med mage :happy:
Gleder meg til min kommer :)

Jeg har også fått mage er 15+1 idag:) det er så koselig med litt synlig mage :)

Er 14+5 i dag og synes det har skjedd mye med magen denne uka:)

Jepp spesielt på mårran når blæra e full.. Haha.. Og den ligger liksom på en av sidene :) er 14+1 i dag

En liten antydning her. Bare 12+5, men er tvillinger da. ;)

Jeg er ikke direkte liten i utgangspunktet, så tar vel litt tid før jeg får mage, tenker jeg :-) Er 11+6 i dag.

Tenker det samme jeg og. Har mage og ser ut som at jeg er flere måneder på vei med de rette klærne, men det er kun min egen mage og ikke så mye luft engang :p

Hoho, godt å høre at det ikke bare er meg :-P Jeg har en del luft, så magen er litt hardere enn vanlig. Men med riktige klær ser jeg veldig gravid ut :-P Meeen, så lenge knøttet der inne har det bra, gjør det meg ikke så mye <3

Våknet imorges og la automatisk hånden på magen, og gjett: der var det kommet en synlig kul som riktignok lå mot venstre på magen. Samboeren syntes riktignok at det var litt freaky at bebien kunne ligge til en side slik:)

Begynnte med gravidbukser denne uka og føles at det skal litt til for å skjule. Ingen av ytterjakkene (minus regnjakkene) passer lenger. Glidelåsen går bare ikke igjen.

Er 15 fullgåtte uker idag. Flere som har merket magen?
Har kjent det i en uke nå, om morgenen. Som oftest på venstre side at en appelsin tyter ut :) er 13+noen dager :D

Magen kom nokså fort denne gang. Den hadde ikke trekt seg godt nok sammen fra jeg hadde utskrapning i desember, så tok ikke lange tiden denne gang! Er 12+5 i dag og det begynner å bli noe vanskelig å skjule den :)

Er 14+6 og merker godt at noe har skjedd ja :) Har fått flere kommentarer på magen de siste par ukene, da det er veldig synlig at den ikke er helt flat lenger :p :D (Nå prøver ikke jeg å skjule det heller da) :)

Jeg er 14+0 i dag, og dette er nummer 2, så her synes jeg magen kom tidlig.... Den er ikke så veldig stor enda, men det er en tydelig kul og det synes jo med de rette klærne! :P
I går hadde jeg en litt ettersittende hvit topp med sorte striper på, og da fikk jeg et par kommentarer på at det var mer tydelig nå :)

Har enorm mage...både jordmor og lege trodde det var tvillinger og sendte meg til ultralyd..Den viste bare en og legen var oppriktig overrassket..Kan kun bruke gravidbukser, og bruker mest gravidtopper...ser ut som om jeg er I 6.mnd!!! :-)

Lå i senga nå og syns jeg kjente noe dult/vinger på venstre side - så når jeg så på magen så buler den ut kun på venstre side :) morsomt. Men jeg er fortsatt ikke sikker på om det er liv jeg har kjent...

Tenker det samme jeg og. Har mage og ser ut som at jeg er flere måneder på vei med de rette klærne, men det er kun min egen mage og ikke så mye luft engang :p
Kjenner meg veldig igjen. Alltid hatt en "liten" gravid-mage hvis jeg går med trange klær. Men nå begynner den faktisk å bli merkbart større (14+2). :-D

Gleder meg til magen kommer hit også :) er 13+4, men med mage fra før tar det nok litt tid :)

Back
Topp