Og der kom kvalmen :(

Mams1987

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Oktoberbarna 2021♡
6+1 og der kom kvalmen. Noen tips? Forsøkte postafen forrige svangerskap, hjalp litt, men ble jo fryktelig trøtt.
 
Husker sist svangerskap, da var det eneste som hjalp mot kvalmen å aldri bli sulten :p Hadde alltid noe snacks tilgjengelig, da ble ikke kvalmen så gale. Men la på meg en del første trimester da pga dette :rolleyes: La heldigvis ikke på meg fullt så mye i andre og tredje trimester :p

Håper du slipper å gå så lenge med den kvalmen, det er grusomt!
 
Jeg har nå gått kvalm nesten dagen lang i 2 uker :depressed: klarer nesten ikke å spise. Hjelper heller ikke å spise til tider. Fortiden spiser jeg en del av de ferdig påsmurte knekkebrødene. For de er tørre og litt salte :p har alltid 1-2 pakker i vesken:p
 
Har enda ikke fått kvalmen og håper ikke jeg får den dette svangerskapet:hilarious: det jeg hater mest med å gågravid. Men det som hjalp de andre svangerskapene var å spise hele tiden med korte mellomrom. Og mariekjeks ble bestevennen min frem til uke 12:hilarious:
 
Uff..! Jeg håper jeg slipper unna kvalme. Sist for meg hjalp faktisk seaband. Vet noen mener det bare er tull, men verdt å prøve? :happy:
 
Prøv seaband, har ikke funket for meg, men mange som sier det hjelper :) Eller ingefær, feks lag som en te :happy:
 
Back
Topp