Og der kom kvalmen

Liljer91

Betatt av forumet
Da har jeg begynt å bli kvalm om morningen også, heldigvis gir det seg litt så fort jeg får i meg frokost. Er litt "uvant", hadde jo ikke antydning til symptomer under forrige svangerskap. Men litt morgenkvalme er overkommelig, tenker jeg :) Håper det ikke blir verre :P

Hvordan går det med dere da? :)

Tja, har litt kvalme midt på dagen. Varer ca. 20-30 minutter. =) Men er blitt så ufattelig trøtt! Gjeeeeesssp.. Kjennes ut som jeg ikke har sovet på flere døgn.. Skal ikke klage da, er jo egentlig i fin form. Men.. Er litt slitsomt å ikke få nok søvn.. noen gang. hmm.. Noen som har noen tips? =)

Jeg er skikkelig kvalm. Har vært det siste uka enda jeg bare er 5-6 uker på vei. Forrige svangerskap kasta jeg opp fra uke 7-14. Du kan tro det var en lettelse når kvalmen gikk over. Gleder meg til det! (",) Ellers er formen bra! =) Jeg synes det er vanskelig å ikke fortelle nyheten til familie og venner. Har allerede sagt det til 4 venninder, en kollega, mamma, pappa, og den ene broren min. Har dere fortalt det til noen enda?

Formen er ikke bra. Er kvalm så og si hele tiden og kaster opp hver gang jeg spiser :(
Er utrolig sliten... Men det er absolutt verdt det :) Bare håper det gir seg snart...

jeg er egentlig kvalm til og fra hele dagen. verst ofte om morgenen, men i går kasta jeg opp rett før julematen f.eks :/ sist gang holdt jeg på fra uke 8-27.. håper det ikke varer så lenge nå. er 7 uker i dag..

Her har vi ikke fortalt det til noen enda, men får venner på besøk på nyttårsaften så tenker nok dem begynner å lure på hvorfor jeg ikke drikker noe som helst- så da blir det vel til at vi sier det til dem da. Men familien venter vi med å fortelle det til til jeg er i uke 12/13.

Back
Topp