Og der kom halsbrannen....

Bonia

Elsker forumet
Bare 5 uker tidligere enn sist...blæh!

Føler med deg! :-(
Denne gangen har jeg kjøpt Galieve istedet for Gaviscon og denne funker faktisk! En lettelse å ha et hjelpemiddel når det står på som verst

Her også! Kjøpte gaviscon tyggetabeletter, og de er helt forferdelige!! Syntes ikke de hjelper heller... Må nok gå til innkjøp av noe annet...

Åååå... Jeg har hatt det i mange uker allerede. Kjøpte først galieve tabletter, de smaker blææææ.... Men funker. Har no kjøpt link tyggis, fungerer kjempe bra :) og har ok smak.. Noen kjerringråd mot halsbran?

Hatt det omtrent halvparten av tiden allerede, og går nok en del både Galieve og Lovehearts her ja...

Kjerringråd:
1 ts Natron i halvt glass vann skal visstnok også hjelpe (i alle fall en god stund)
Spise en neve mandler
Melk, drikkeyoghurt, yoghurt... (hjelper på meg for en kort stund, når det er som verst)

Jeg har bare brukt lovehearts og melk til nå...
Kjøpte Gaviscon sist sv.skap, men klarte ikke å få det ned i det hele tatt..

Man får tak i disse tablettene man tygger på apoteket og i dagligvarebutikken som hjelper. Er med mint. Brukte et brett i uka i sist sv skap. Kan kjenne så vist anntydning til dette nå på kveldene og natta. Særlig om jeg har spist sent på kvelden.

Velkommen i klubben! :)

Man får tak i disse tablettene man tygger på apoteket og i dagligvarebutikken som hjelper. Er med mint. Brukte et brett i uka i sist sv skap. Kan kjenne så vist anntydning til dette nå på kveldene og natta. Særlig om jeg har spist sent på kvelden.
Du husker ikke hva de heter? Må bare komme meg på et apotek! Dette er skikkelig ubehagelig!

Back
Topp