Og der gikk slimproppen!

Oisann, det var litt tidlig, ja. Har hørt at den kan vokse ut igjen. Det er jo mange som opplever at slimproppen går flere ganger. Har du kontaktet føden og hørt med dem? De kan nok mest sannsynlig gi deg et beroligende svar :)

Tror det går an å miste den tidlig, og likevel gå til termin, men jeg har bare mistet den rett før fødsel. Tror jeg ville ringt i tilfelle!

Om du ringer så oppdater etterpå er du snill? :)
Hvordan vet du det var den? Jeg er litt grønn på dette her ;)

Den er stor og geleaktig, du skjønner det når du ser den ;) Den kan være litt rosa/ha litt blodspor i seg.

Den kan vokse ut igjen.. er mange som har opplevd at slimproppen har gått flere ganger.. men hør med føden, eller jordmor imårra! så kan dem fortelle deg hva som skjer videre ;):)

Den var stor og slimete ja. :p hadde litt økende utflod og slim tidligere idag før den gikk. Ringte føden og de sa at jeg ikke trengte å bekymre meg om den ikke var blodfarget og jeg ikke fikk sterke kynnere/rier. Så jeg får vel bare gå uten en stund:p

Den var stor og slimete ja. :p hadde litt økende utflod og slim tidligere idag før den gikk. Ringte føden og de sa at jeg ikke trengte å bekymre meg om den ikke var blodfarget og jeg ikke fikk sterke kynnere/rier. Så jeg får vel bare gå uten en stund:p

ja enten så lager kroppen en ny, eller så går vannet etterhvert :P gjorde det på meg med nr 1.. men da hadde jeg aldri hørt om noe slimpropp, så tenkte ikke noe på det og tenkte heller at det var mye utflod på engang :P.. men når jeg gikk med nr 2, så fikk jeg høre om den, og da VISSTE jeg med engang at det var den som hadde gått i noen dager før fødsel med nr 1.. hun ble født når jeg var akkurat 37 uker på vei..

men siden dette er litt tidlig, så ville jeg satset på at kroppen lager en ny ;):)

Back
Topp