Og der ble den tråden sletta...

Grete71

Forumet er livet
Fordi jeg la ut link til "bruktmarked" og spurte om det var noen som hadde peiling på hva slags pris jeg kunne ta...

Altså...
"Årsak:Ulovlig salgstråd på generelt"

Finnes det ikke andre tråder å slette enn slike???!!!

Jeg pleier ikke å få tråder slettet (utenom et par ganger av samme grunn), men synes at slettinga tar litt overhånd noen ganger...

Ja slett innlegg der folk krangler, personangrep o.l., men når folk spør om hjelp, av en eller annen sort? [8|]

Og tråden har ligget leeeenge uten å ha blitt slettet før....

Helt enig med deg i at enkelte tråder skulle vært slettet føre din.... Men så kommer det ann på modde da....Alle menesker tolker regler forskjellig, å de er ikke annet en mennesker di heller..... Ikke for å forsvare dem azza men....

Syntes heller Babyverden og Sandvik kunne slette den linken de har til foreningen Uventet barnedød før de sletter tråden din[;)]

Jada, vet jo de er mennesker... [;)][8D]
Men for en gangs skyld så buser JEG ut mot sletting av tråder! [8D] DET er jammen ikke dagligdags! [:D]

Hvis man ikke vil at tråder skal bli slettet hjelper det jo å ikke bryte reglene, så enkelt er det.

Jo selvsagt, men det finnes vel sunn fornuft også? ALLE vet jo at det finnes flest folk inne her på generell...

ååååååååååå, trodde jeg hadde gått glipp av en krangletråd som ble sletta jeg...[:o] *skuffet*

Hihi nei sorry! [8D]

Altså, skal modde da slette alle middagstrådene/mat-tråden, fordi vi har et matforum?

Eller alle innlegg om renter, banker og lån fordi vi har et økonomi-forum?

Eller alle spørsmål om syke barn, fordi vi faktisk har et barn og sykdom-forum?

Og ikke minst SEX OG SAMLIV!!!!! [8D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Grete71

Jo selvsagt, men det finnes vel sunn fornuft også? ALLE vet jo at det finnes flest folk inne her på generell...

ALLE vet jo at det finnes et bruktmarked her og. [;)]

De underforumene er til å brukes, er vel en grunn til at salgstråder skal legges på bruktmarkedet.
Hvis ikke hadde vi ikke trengt dem.

Du kan vel heller kalge til moderator/admin isteden for å lage en klage tråd[8|][:)]

Ja denne tråden skulle jo vært under "klage-forum"....

Kanskje jeg hadde litt lyst på noe "støtte" her? [;)]

Er jo andre som driver å legger ut bilder av ting di lager for salg, er det lov da?

Husk at fokuset på sidene skal holdes på det å prøve å bli gravid, å være gravid og ha små barn. Prøv å legge innlegg inn i riktig kategori. Tråder kan bli flyttet dersom moderator/administrator mener at de er plassert feil. Innlegg eller tråder som bryter reglene kan bli slettet. Innlegg eller tråder som ikke er lagt på riktig tema kan bli flyttet eller sperret. Dersom du har tips eller ideer til forumet ber vi deg ta kontakt med moderator via e-post [email=babyverden@sandviks.com]babyverden@sandviks.com[/email] eller sende en personlig melding.

getTMqs('', '', 'babyverden_no', 'no', 'ISO-8859-15');
//

//

Det står jo at man skal prøve å poste riktig... Står liksom ikke noe spesifikt om at man absolutt ikke kan linke til bruktmarkedet?

Jada, nå pirker jeg litt...[8D]

kan du ikke bare lage en ny og legge på brukt da[:)][:)] var den jeg svarte på før i dag om serviset var det ikke? jeg kom ikke på tanken at den lå på feil plass en gang jeg hehe:)

ORIGINAL: lykkeligmamman

kan du ikke bare lage en ny og legge på brukt da[:)][:)] var den jeg svarte på før i dag om serviset var det ikke? jeg kom ikke på tanken at den lå på feil plass en gang jeg hehe:)

Jo stemmer det. Og i tråden var det jo link til "bruktmarkedet". Jeg ville liksom bare nå flere... [8|]

Lenger her oppe er utdrag fra forumsreglene.. Jeg finner heller ikke noe direkte svar. Da må de i så fall oppdatere forumsreglene.

Back
Topp