Og deeerrr kom halsbrannen!

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Så er det stopp på brød, kullsyre, sjokolade, citrusfrukter ink juice og sterk mat.

Jeeii...
 
Kan du ikke ta noe mot det?
 
Huff sliter med det samme selv og jeg bruker noen sugetabletter som heter Rennie, synes de virker kjempebra.
 
He he.stusset på dette selv for noen dager siden.synes det var tidlig, men akk ja halsbrann og sure oppstøt er kommet for å bli...:mad:
Spessielt ille etter måltider og om jeg ligger nede
 
Samme her! Måtte kjøpe galieve da jeg jeg ikke orker gaviscon denne gang haha. . Men syntes det var veldig tidlig :(
 
Jeg har kronisk halsbrann, så føler med dere! Er så vondt å irriterende :(
 
Kan du ikke ta noe mot det?

Jo, men ingenting hjelper. Bruke gaviscon sist, kjøpte noen andre tyggetbl i dag.

Jeg hadde drukket en smoothie og spist en skive brød, og gikk raskt til bussen. River i bryste enda..
 
Så kjedelig! Har merket litt tendensene her også, spesielt etter sterk mat. Håper du finner noe som hjelper, det er helt pyton å gå sånn!
 
Det skal visst hjelpe å bygge opp senga i hodeenden 10 cm, f.eks. legge en tjukk plankebit under beina. Sånn at man ligger bare litt på skrå. Regner med dette bare gjelder hvis man har problemer med det om natta, men vet ikke sikkert. Har ikke prøvd.
 
Jo, men ingenting hjelper. Bruke gaviscon sist, kjøpte noen andre tyggetbl i dag.

Jeg hadde drukket en smoothie og spist en skive brød, og gikk raskt til bussen. River i bryste enda..
Huff :/
Jeg er veldig plaget med halsbrann, men det er jeg også uten å være gravid. Fikk i går resept på nexium, hurra. Brukte de sist svangerskap også og de reddet meg og nattesøvnen min.
 
Huff :/
Jeg er veldig plaget med halsbrann, men det er jeg også uten å være gravid. Fikk i går resept på nexium, hurra. Brukte de sist svangerskap også og de reddet meg og nattesøvnen min.

Hvis det blir verre, må jeg høre med elgen om jeg kan få noe på resept.
 
Hvis det blir verre, må jeg høre med elgen om jeg kan få noe på resept.
Ja, det er ikke noe særlig med halsbrann, den blir så altoppslukende . Håper elgen (beklager, jeg måtte bare :p ) kan hjelpe om det blir verre.
 
Huff :/
Jeg er veldig plaget med halsbrann, men det er jeg også uten å være gravid. Fikk i går resept på nexium, hurra. Brukte de sist svangerskap også og de reddet meg og nattesøvnen min.
Den har jeg og resept på! :) life saver! :)
 
Ja,virkelig. Fikk den også sist svangerskap og jeg fikk en helt annen hverdag :)
Jeg har fast resept på den :) bruker den ved behov å noen dager ekstra :) fantastisk :)
 
Har hatt litt jeg også men kun noen få dager foreløpig. Sist kom det da jeg var 21 uker og håper det ikke kommer før denne gangen.
 
Back
Topp