Og da var vi i gang:)

Anili

Forelsket i forumet
Møtte opp på sykehuset kl 10 i dag for igangsetting, hadde 1-2 cm åpning så jeg slapp ballong og kunne gå rett på stikkpille:) Fikk første pille kl 11, og kl 1430 begynte riene. De er fortsatt ikke særlig sterke eller langvarige, og det var ikke blitt mere åpning ennå.
Skal se an litt nå om jeg skal få en pille til snart eller om riene bygger seg opp av seg selv.

Utrolig spennende å være i gang...redd, spent, glad og alt på en gang:p

Samme her! Fikk første stikkpille nå kl.16:00 - så henger litt etter deg, men så fint å høre at vi er flere ❤️ Hvilket sykehus er du på?

Masse lykke til!!!

Møtte opp på sykehuset kl 10 i dag for igangsetting, hadde 1-2 cm åpning så jeg slapp ballong og kunne gå rett på stikkpille:) Fikk første pille kl 11, og kl 1430 begynte riene. De er fortsatt ikke særlig sterke eller langvarige, og det var ikke blitt mere åpning ennå.
Skal se an litt nå om jeg skal få en pille til snart eller om riene bygger seg opp av seg selv.

Utrolig spennende å være i gang...redd, spent, glad og alt på en gang:p

Så utrolig godt å høre at du er i gang :D
Lykke til også ønsker jeg deg en fantastisk fødsel :p

Samme her! Fikk første stikkpille nå kl.16:00 - så henger litt etter deg, men så fint å høre at vi er flere ❤️ Hvilket sykehus er du på?

Lykke til, og med de beste ønsker for fødselen til deg også :p

Jeg unner dere begge, og få passe kjappe fødsler ❤️❤️

Håper dere får æren av, og skrive at dere er i mål før jeg har stått opp i morgen jenter ❤️:) Tenker sånn på dere som er i gang, og sender dere gode føde vibber :p :D

Snuppa ble født i går kveld kl 21.40:) Det ble etterhvert en ganske intens fødsel da hun var veldig vanskelig å presse nedover fødselskanalen, men etter mye hardt arbeid kom hun ut stor og frisk og nydelig <3
Gratulerer så mye med jenten❤️

Snuppa ble født i går kveld kl 21.40:) Det ble etterhvert en ganske intens fødsel da hun var veldig vanskelig å presse nedover fødselskanalen, men etter mye hardt arbeid kom hun ut stor og frisk og nydelig <3

Gratulerer så mye med prinsessen❤️
Kos dere masse i barsel tiden :)
Den går så alt for fort ;)

Back
Topp