Og da slo realiteten meg i trynet

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Jeg er sengeliggende- men prøver å gjøre masse fysioøvelser liggende, og jeg reiser meg og går så ofte jeg makter.

Jeg har ikke blitt merkbart bedre de siste dagene.

Uavhengig av om det blir operasjon eller ikke.. jeg er vel ikke klar for bilferie om 3 uker jeg..?

Bilferien går over 3 uker, og går fra Trondheim-Molde-Lillehammer-Sarpsborg-Kr.Sand-Oslo- og Sverige hjem igjen. Ikke kjøring hver dag, men de dagene det er kjøring, er det mellom 4 og 6 timer. 

Har gledet meg som en unge. Og gledet meg til å oppleve alt vi hadde planlagt med guttungen.

Hvor fort kommer man seg på beina og i bra nok form til at så lange turer er forsvarlig? 

Har oppturer og nedturer daglig nå, og jeg VET dette ikke er verdens undergang, at jeg skal være takknemlig for alt jeg har osv.. men jeg er likevel veldig lei meg nå :(

vanskelig å si
Vennina mi som slitter med prolaps sier at har ho kjørt mer en 2 timer så ligger ho rett ut i flerre dager etter
Så du må nok bare innse dine begrensninger, vanskelig å gjøre siden jeg ikke selv en gang klarer det i forhold til nakken min :(

Hva med å kansje ikke lege ut på så mye kjøring å evt legge opp til noe litt mindre oppfatende og ikke fult så mye kjøring?

Skulle du opereres?

En kompis av pappa ble operert for prolaps ganske nylig, 5 dager etter operasjonen var han her i Tromsø på hundeutstilling,kjørt ca 40 mil fra Alta da:) Hadde gått greit, men kunne ikke kjøre selv. Hadde litt stiv gange, å satt mye,men det gikk greit sa han:)

Nå er vel alt med sykdom og sånn ganske så individuelt, å noen egen erfaring har jeg ikke,bare det han sa.

I alle fall,masse lykke til:)

Jeg takket nei til operasjon, men paranoiaen er i ferd med å spise meg opp.

Har slitt med ryggen i mange år, så jeg vet at det er et helvete å sitte lenge i bil. Det var bare blitt hundre ganger bedre nå mens jeg gikk på ryggskolen. Så skjedde dette.

Nå var det Lilleputthammer, Dyreparken og besøke guttungens onkler som var sommerens mål, og det har det vært kjempelenge. Stor familietur med besteforeldre og alt. Og alle la opp feriene sine så det skulle passe. 

De får reise uten meg, det er jo klart! Men jeg blir ikke mindre deppa av den tanken..

Jeg aner ikke, og må bare si god bedring :)

Men om dere skal på bilferie og innom Sarpsborg, skal dere overnatte på campingplass da?
Jeg og familien driver Høysand Camping i Sarpsborg (hint hint).
Hadde vært hyggelig å treffe deg :)

Hvis det blir sånn at du drar på tur.

Miriel skrev:
Jeg aner ikke, og må bare si god bedring :)

Men om dere skal på bilferie og innom Sarpsborg, skal dere overnatte på campingplass da?
Jeg og familien driver Høysand Camping i Sarpsborg (hint hint).
Hadde vært hyggelig å treffe deg :)

Hvis det blir sånn at du drar på tur.

Åhh! Så koselig :)
Vi har bestilt rom på hotell (det med badeland). En venn av oss jobber der (og hans fru er her inne :) ) og vi skal reise med Svigers som er litt ferdig med campinglivet. På turen gjennom Sverige skal vi bo på camping <3

Men det går jo an å treffes lell? 
Aner jo ikke om dere bor ved campingen, men den ligger i alle fall mellom der tanta mi bor (ingedalsveien), og der kusina mi bor (ullerøy), eller er jeg helt på villspor nå?

Håper så inderlig det blir bilferie..

jeg har slitt myye med både rygg og hofteproblemer.. deriblandt prolaps... ble nettopp ferdi på ryggskolen nå i forrige uke og skal på camping ferie nå... vi drar på fredag... mitt tips til deg er å gjør alle øvelsene dine, stopp ofte bare for å gå rundt bilen eller strekke deg.. sitt litt i forskjellige stillinger.. og de dagene du ikke kjører kan du være flink med utstrekkning og tøye.  ikke sikkert det hjelper men jeg hadde ikke avlyst ferien for da hadde jeg blitt deprimert og lei meg... 

Håper du prøver, og at du får en fin ferie selv med smerter! 

Ja, vi bor her ute. Jobber så og si hele døgnet, så da blir det sånn.

Si i fra hvis det blir tur da! Har en kafe her, og jeg baker muffins hver fredag ;)
Men om du sier i fra på forhånd kan det hende jeg baker muffins selv om det ikke er fredag og :D

Uff så trasig da. Har du prøvd kiropraktor? De fleste vi ser på kontoret blir mye bedre etter 2-3 uker intensiv kiropraktorbehandling. Gjerne i samarbeid med fysioterapeut.

God bedring! Håper du får dratt på ferien som du har gledet deg sånn til!

*klemmepå*

Back
Topp