Tjukkaaa Forumet er livet 11 Nov 2010 #1 Jeg har nå spolert en hel kveld på prat med godjentene mine fra BV[&:] Verdt et eneste tastaturtrykk da[:D][:D][:D] Sove gott alle sammen[:)]
Jeg har nå spolert en hel kveld på prat med godjentene mine fra BV[&:] Verdt et eneste tastaturtrykk da[:D][:D][:D] Sove gott alle sammen[:)]
V Vand Forumet er livet 11 Nov 2010 #2 Natta!!! Unnskyld at jeg har vært litt fraværende på pm i kveld, ble sittende å lete i gamle tråder! [8D] SOV GODT!! [:D]
Natta!!! Unnskyld at jeg har vært litt fraværende på pm i kveld, ble sittende å lete i gamle tråder! [8D] SOV GODT!! [:D]
C chrichri Forumet er livet 11 Nov 2010 #3 hm... lurer veldig på hva alle PM med hverandre om... får aldri noen slike jeg[:-] god natt tjukka og god natt min hvite brud vand.
hm... lurer veldig på hva alle PM med hverandre om... får aldri noen slike jeg[:-] god natt tjukka og god natt min hvite brud vand.
V Vand Forumet er livet 12 Nov 2010 #5 ORIGINAL: Tjukkaaa Går så fiiiiiint Vand! Var bare mas dette uansett[8D] NÆ-HÆI!!!![>:][;)]