Og då

Lica76

Glad i forumet
va kvalmen kicka inn for fullt... Herlig[&o]

her e hetetoktan nå frøkt jævligt!![:'(]

Måtte nett springe frå ein kunde for å nå doen for å kaste opp i tide...[:o]

nei men uff da. Håper bare det ikke varer så lenge da[;)]

Krysser fingrer her. Sist varte det i rundt sju mnd[&:]

næh?! Oi... Kan ikke si så mye annet da enn *God bedring* [:)]

Kan ikke si jeg akuratt unner deg 7 nye mnd. med kvalme... Min kvalmebølge sist varte bare i 2 uker og så var jeg fin resten av svangerskapet. Og jeg som syntes jeg hadde det ille da![&:]

Men så har jeg hørt at kvalme virker styrkende på babyer...? Har både lest det en plass og blitt så fortalt. Så da er det jo noe positivt med det[;)]

Satser veldig hardt på at det går over Jenta har jo vore sunn og frisk sia ho blei født, kanskje kvalmen har styrka ho[8|] Aner ikkje eg. Det må no i alle fall berre gå sin gang.Men hadde lyst å vere i jobb i det her svangerskapet, blir så lenge å vente viss ikkje... Greide det ikkje sist nemlig..
Takk for alle hilsner[:D]

Ååå, masse god bedring! Jeg spydde i 30 uker sist, så vet hva du går gjennom :/ Håper det blir mildere denne gang for oss begge!!

Huff da....kvalmen er no drit[&:] Den er ikke kommet her enda, første svanger skapet mitt begynte kvalmen rundt uke 7-8 og varte til uke 12 ca.

Håper den holder seg borte denne gangen(noe jeg regner med at den ikke gjør)....God bedring Lica 76[;)]HVis det hjelper deg??!![:D][:D]

Tusen takk[:D]

Du har min fulle sympati.. Her har den ikke meldt sin ankomst ennå, og måtte den fortsette med å ikke gjøre det [;)]

Skal i alle fall krysse fingrer for alle andre!!!!

God bedring ja Lica...Håper det gir seg raskt.
Her er det heldigvis heller ingen kvalme enda.
Sist sv.skap så var jeg jo kvalm og kasta opp i 4 mnd....

ååå, du har mitt største sympati her og :) Startet med det samme selv. Heldigvis var jeg hjemme fra jobb fra før :/
Det var/er rett og slett grusomt!! Virker som det har hjulpet litt nå da, aner ikke. .  . er det slik at det bare er på morgenen og litt utover formiddagen også gir det seg på ettermiddag/kveld???

Går veldig opp og ned. Nåkken ganger formiddag, andre ganger ettermiddag/kveld. Og andre ganger heile dagen. Skal prøve å legge meg tidlegare og småspise litt utover dagen, sjå om det hjelper...

Håpe d går "fort" over da:) Når fikk dere symptomer da?? Kjenner ingenting jeg..kun ømme bryst! samme sist gang jeg var gravid og, men da mistet jeg, hadde ingen gravidfølelse i det hele tatt da..

Har vore litt småuggen siste veka, va i dag det virkelig starta for fullt, med kvalme, hetetokter. Kjenner eg e veldig trøtt og. Må visst begynne å bli litt flinkare å komme meg i seng ja[:D]

Back
Topp