Og atter en pose fra meg

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Det går veldig mye i poser og esker fra meg nå, og mer blir det nok, for jeg har gjort en avtale med svigersøsteren min om at jeg ikke skal selge kort på messen på ungdomshuset, siden hun lager kort, så slipper vi å konkurrere, og så blir det mer variasjon (selv om vi lager i totalt forskjellig stil i utgangspunktet).

Denne lagde jeg i helga med litt sjefshjelp fra søstrene mine på 13 og snart 10. [:)]

Flere bilder og sånt ligger i bloggen, blir superglad for besøk. [:D]

å, så søt den nissen var!

Posen var kjempe flott!![:D]

Nydelig pose[:)]

nydelig pose igjen[:)] fint e kan se på dine siden e skal lage noen poser sjøl[;)]

Utrolig nydelig[:D]

Så knallfin den var da![:D]

Som alltid; kjempe fin! [:D] Du inspirerer meg stadig toneany [;)]

Du er nå bra snill også da... Men du må jo få selge korta dine du også. Men tror nok at de posene blir en større salgsbombe jeg da, for de er bare så flotte. Kan jeg spørre hva du kommer til å ta for de?
Og denne posen er selvfølgelig like lekker som alle de andre. Jeg digger måten du bruker detaljer og farger på.
Big fan [;)]

ORIGINAL: Gunn Elin

Du er nå bra snill også da... Men du må jo få selge korta dine du også. Men tror nok at de posene blir en større salgsbombe jeg da, for de er bare så flotte. Kan jeg spørre hva du kommer til å ta for de?
Og denne posen er selvfølgelig like lekker som alle de andre. Jeg digger måten du bruker detaljer og farger på.
Big fan [;)]

Jeg får nok solgt mine kort ellers, svigermor skal på flere messer og hun sa hun kunne ta med det jeg ikke fikk solgt, og så er det nok noen som vil kjøpe privat. [:)]
Håper jo på å få solgt noe ja, men jeg tenker at kort er jo noe mange har som rutine at de sender til jul, mens poser og esker som gave blir jo mer utenom det tradisjonelle kanskje. [8D]

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal ta, men jeg tror kanskje 50-60 kr for de posene uten hank, og 70-80 kr for poser med hank (de er jo dyrere å kjøpe inn) og for eskene.
Hva tror du om det? [:)]

Tusen takk for alle fine kommentarer, jenter. [:D]

Et spørsmål. Hva bruker du til å lage hanker med? Kjøper du pose med hank? Lager du de med hyssing??

Back
Topp