Ofte strekk om natta

bringebæra2014

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Bare lurer på om dette har noe med graviditeten å gjøre? Kan våkne midt på natta av tidenes strekk i leggene. Dette har skjedd et par ganger i det siste. Særlig når jeg 'strekker meg ut' i søvne. Noen erfaringer? Er jo kjempevondt og går ikke over med det første..

Sent from my iPhone using BV Forum

Prøvde å Google, men ble lite klok

Det er leggkramper. Forferdelig vondt, og du blir gjerne mer plaget gjennom svangerskapet når det først har satt i gang. Hadde veldig mye med førstemann.

Magnesium skal hjelpe. Du kan ta det som tilskudd, eller spise magnesiumrik mat. Jeg sørget for å få i meg 1-2 bananer hver dag forrige gang (gjør det samme nå for å forebygge) og det fungerte godt for meg ! :) Jeg har også lest at noen knyter en rød ulltråd rundt ankelen/leggen når de legger seg, og det skal visst også hjelpe.

Drikk vann :) Krampene kommer fordi du begynner å bli dehydrert. :) rart ikke sant? :)
Kroppen sier fra på de utroligste måter :)
Magnesium hjelper også og bidrar til å stoppe halsbrann :)
Banan og lovehearts er fine ting :)

Dette har jeg vært plaget med også, samt "urolige" bein....

Har det innemellom, hjelper i være i aktivitet og tøye muskler :) er helt normalt :)

Slet med leggkramper på slutten sist, helt forferdelig! Men det er veldig vanlig etterhvert i graviditeten iallfall :)

Sendt fra min iPhøøøne

Uff, har hatt det èn gang jeg også, håper det ikke kommer mer
Verste jeg har kjent, hehe, må nesten le for vekte samboer av at jeg ropte å skreik :P

Kan anbefale magnesium-tilskudd. Kjekt å ta på kvelden...

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er ekstremt plaget:( å fy så vondt det er:@

Har også begynt å få krampe i leggen om natt, Fy så vondt :(

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Sniker fra okt 2014.
Jeg har problemer med dette kun når jeg er gravid.
Denne gangen har jeg funnet ut at jeg må la vær å strekke meg :S
Går fortere over om du bøyer terne oppover mot hode :) Da strekker du ut musklene og det går fortere over :)

Men gjør kjempevondt :S

sendt fra Note 3 - sengekos

Fikk min første stekk i natt of foten er fremdeles kjempe vond :-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du er ikke alene nei. Og det er så vondt! Helt forferdelig :p stakkars gubben da som våkner av at jeg skriker og skråler, heldigvis ikke hver natt nei! Hehe

Merket dette for første gang i natt. Utrolig ubehagelig!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Back
Topp