Ofte på toalettet?

Mammatiljente<3

Blir kjent med forumet
JuniJubel2021
Er det noen som må springe ofte på toalettet om man har holdt seg litt for lenge? Kjennes ut som det holder på å gå galt men så kommer det bare litt. :nailbiting:
 
Absolutt. Må opp på natta for å tisse også.
 
Hele tiden...opp på natten også!
 
Er så Slitsomt!!
 
Dopapir forbruket har minst triplet seg... pensjonist på natta, enten en eller to ganger... frustrerende de dagene man kan sove lenge men våkner av sprengt blære :playful:

Heldigvis skal dette roe seg i andre trimester før det kommer tilbake igjen i tredje :p
 
Har begynt å få en tur sånn i to/tre tiden på natten. Har prøvd å legge meg til å sove 21.30 ca da jeg er helt gåen til da
 
Ja, går på toalettet hele tiden :shifty: men synes det kommer mye hver gang også, drikker endel vann og saft for tiden.
 
Merker ikke så mye til det på dagtid. Føler jeg går på do som normalt. Om natten derimot! Oppe 2-3 ganger hver natt for å tisse! :shifty:
 
Går oftere på toalettet nå enn før. Ofte når jeg legger meg må jeg opp igjen like etterpå for å gå på do igjen :)
 
Tisser heeeeeeeeeeeele dagen og kjenner trang til å tisse. De to siste dagene har jeg drukket litt lite, for orker ikke tisse to ganger i timen. Men nå kjennes jeg helt tørr i munn/hals ut så skjønner jeg må drikke vanlig igjen.......
 
Våkner rundt 2-3 og 4-5 på natten for å tisse.. Og sliter selvfølgelig med å sovne igjen :banghead:
 
Back
Topp