Ofh Lappen!

*Goklumpen*

Glad i forumet
Den må jeg få fullført før jeg får barn, begynne og få dårlig tid[&:] Har igjen den jævla teorien og langkjøring! Har stryki 3 ganger på teorien å har hatt noen måneder med pause nå[&:] Det begynner og stresse meg veldig!

ORIGINAL: Asice

Da går du på www.teoritentamen.no, og tar testene der!
Så leser du litt i teoriboka hvis du har den, og så går du ned å tar prøven når du føler deg klar!
Jeg strøyk 4 ganger. besto 5 ganga!

Okei bra, jeg har den gamle og den nye boka[:D] Men kan hende jeg skal spørre litt her inne å vis det er noe spes jeg lurer på[:)]

huff jeg har kun tatt trafikalt grunnkurs og førstehjelp jeg har lllaaangt igjen...

ORIGINAL: Miss lilla m baby

jeg har ikke tatt noe timer,jeg[X(]
jeg tørr ikke[8D] men jeg MÅ.

Skal begynne etter fødsel/amming.
lurer på om jeg skal ta psykolog timer først[8D] jeg er så pingle *ler*

Haha ja noen må det også [8D]

ORIGINAL: pusia666

Huff vi er absolutt flere.. Jeg har fullførst alt, mangler bare teorien og oppkjøring, men har stryki 3 ganger på teorien jeg også så har hadt nesten 2 års pause[&o] Mistet all lyst til å lese mer på den jævla prøve altså[8|] Men nå føler jeg at jeg bare MÅ få tatt den..[:)]

Samme her[8|]

Jeg tok teorien da jeg var 16 jeg...så det begynner å bli mange år siden. også kjørte jeg opp når jeg ble 18 og jeg er sjele glad for å være ferdig.
Men detta skal du klare klumpen[:D] jeg hadde den 333 spørsmål og svar boka jeg. hele den boka tok jeg om igjen og om igjen til jeg klarte det.

Lykke til snuppa[:)]

ORIGINAL: Lykkepia

Be om muntlig! Gå til legen og få legeerklæring ..
Hvis du stryker en gang til liksom!

Jeg fikk det pga konsentrasjonsvansker den perioden der ..

det er vurdert, skal til legen på Mandag kanksje jeg skal smiske litt[8|]

ORIGINAL: *Goklumpen*

ORIGINAL: Lykkepia

Be om muntlig! Gå til legen og få legeerklæring ..
Hvis du stryker en gang til liksom!

Jeg fikk det pga konsentrasjonsvansker den perioden der ..

det er vurdert, skal til legen på Mandag kanksje jeg skal smiske litt[8|]

blunke litt ekstra, så er den i boks[8D]

Back
Topp