Offisielt onsdag nå

Mibah

Forumet er livet
og jeg er nesten helt ferdig med den teite hjemmeeksamen! Må bare se over og skrive kildehenvisninger, printe ut og levere[:D][:D][:D] Tar det i morgen da så jeg får kobla ut litt først, nå ser jo alt bra ut[8D]
Det beste er at den ikke skal leveres før mandag, så nå har jeg jo fri i mange dager[:D]

Håper dere har sovet godt i natt alle sammen, og at ingen våkner av sånne søte morgenfugler, men får sove så lenge som mulig!

Natta!

Mibah: Så deilig at det nærmer seg slutten[:)] Husker selv jeg satt til laaaangt på natt med bacheloroppgaven min[8D] Du fortjener en KLAPP PÅ SKULDEREN[:D][;)]

Jeg får vel si god morgen jeg.. Ehhh vært mye våken i natt, siden Mina er blitt så forkjøla stakkars. Så hun blir hjemme idag og helt sikkert i morgen også. Litt høyere kroppstemperatur har hun også, noe som hun bruker å få når hun er forkjøla.

Idag skal jeg pleie Mina og håper at det går snart over.. Heldigvis har jeg barnefri til helga[8D]

Gratulerer med ferdig eksamen - spennende å vente på sensur nå da!

Oslojente - håper Mina kommer seg snart. Selv har jeg gått med en forferdelig forkjølelse i flere uker nå - jeg er helt slått ut... etter å ha gått opp og ned trappa her er jeg våt i bakhodet av svette... så det skal gjøre seg med litt hvile den neste uka, for jeg har jobbet masse i det siste

Her er det morgenfugl i hus ja... jeg var hjemme fra jobb kvart på tolv, og det tok sin tid før jeg fikk sove.. og så har jeg blitt vekket noen ganger i natt, før August bestemte seg for at natta var slutt halv seks i morges... han lå og bablet til nesten seks før jeg måtte gå inn til han. Han sovnet til litt, men hengende i puppen og hvilende oppå hendene mine på fjeset mitt... ja, jeg er en akrobat med lange pupper [8D]. Klarte nesten å lirke han ned på brystet mitt så jeg også kunne slappe av litt, men da våknet han gitt

Nå er jeg alene i huset, og jeg har fri  - helt til neste tirsdag!! Vel, jeg skal ha personalmøte her hjemme i dag, men det er jo bare et par timer. Har tenkt å få vasket gulv til det, og kanskje bake en kake, noe særlig andre planer har jeg egentlig ikke...

God onsdag[:)]

Mibah: gratulerer med ferdig eksamen blir nok delig med noen fri dager nå.

Oslojente 1980: God bedring til Mina, er nok tiden for forkjølese nå.

Lenemor: God bedring til deg også ikke godt å være forkjølet. og kos deg med fridagene.

Christian er klar til å dra i barnehagen og vi inntar frokost. Blir nok en rolig dag på meg i dag også.
Vi har alle vært forkjølet siden vi kom hjem fra Tyrkia men siden mandag har jeg hatt feber og sår hals. Så i går var jeg hjemme. Blir nok litt jobbing i dag men skal nok ikke bevege meg ut av huset.
Selv om jeg vedlig gjerne skulle vært å hente takkekortene våre de er ferdige[:)]Gleder meg til å se de i virkeligheten.

Fra i morgen starter den storebake helgen. Christian skal ha voksen bursdag på lørdag og venner med barn på søndag.

La regne ØØØØØØØØØØØØØSE ned! [:D]
Det var værmeldingen fra oss i dag! Avdelingen til Aslak visste ikke om de kom seg ut i dag pga enorme dammer ute i bhg. Ikke kjekt å leke med drukningsfaren over seg.

Da jeg kom hjem etter å ha levert ungene i bhg, måtte jeg til med rive og spade for å åpne kummen på utsiden! Det kom en hyggelig mann (som arbeider på lekeplassen....NYE lekeaparater!!). Han lurte på om jeg fikk åpnet den hvis ikke skulle han ta gravemaskinen! [:D]

Nå satser jeg på at jeg har fått fyr i ovnen.

Back
Topp