Offisielt gjort det enda?

doublemay

Forelsket i forumet
Mange her inne som har offisieltgjort det enda?

Her vet et par på jobben det, mamma, mornor og noen venninner...

Her vet sjefen og nærmeste kollega, men ingen andre. Har lyst at 4-åringen vet det før resten, men synes det enda er litt tidlig å fortelle. Sist fortalte hun det til alle etter vi fortalte henne i uke 8 og hun var så stolt og gledet seg så mye! Heldigvis gikk det bra! Jeg er bare 7+3 i dag, men formen min gjør at vi nok snart må fortelle henne det[emoji4]

Hehe. Min på 8 år vet heller ingenting.. bare at mamma er mye kvalm :P Er 9+6

Her vet flere og flere for hver dag som går.[emoji12] Nå vet hans familie og min. Og tre fire venner. Men tar det rolig også for de jeg møte vite det litt etter litt. Og sjefen vet det da.

Ingen utenom mannen min og jeg som vet noe ennå. Tenker å vente til etter vi har vært på ny TUL i uke 14. Det har å gjøre med vår SA i uke 14 sist. Selv om jeg har skikkelig lyst til å fortelle til den ene venninna mi litt før. Får se hvor lenge jeg klarer å vente![emoji4]

Jeg har sagt det til tre venninner, men samboeren vet ikke om at jeg har sagt det :D

Får se når vi forteller det til familien. Hadde egentlig tenkt å vente til uke 12, men får nå se det litt an. Vanskelig å skjule det når man er sykemeldt. Og svigermor begynner vel snart å lure på hvorfor vi ikke kommer på besøk :wtf:

Jeg er bare 6+2, så er ikke så mange som vet. Men det er ikke så enkelt å skjule når flere vet at jeg var i DK. Så mine foreldre og 2 søstre vet, samt 3 venninner :)
Pga «situasjonen» går jeg ikke ut offentlig før jeg er et godt stykke på vei. Kommer ikke til å lyve om folk spør etter uke 12, men kommer heller ikke til å stå i toppen av et tre å rope det :p Ikke fordi jeg skammer meg eller noe, men fordi jeg er såpass hormonell/emosjonell at jeg ikke orker eventuelle negative tilbakemeldinger helt ennå . :)

Ble nødt til å fortelle mine foreldre da jeg var 7+4 på vei pga sambo skulle reise vekk og jeg ikke var i stand til å ta vare på meg selv (hyperemesis). Fortalte svigers 9+0 da jeg ble lagt inn på sykehus. Ellers prøver vi å holde det hemmelig for offentligheten til hvertfall uke 12. Sjefen på jobb vet det selvsagt da jeg er langtidssykemeldt pga ekstrem svangerskapskvalme - greit å kunne planlegge vikar for lang tid fremover (er lærer).

Jeg har fortalt en del det. Og dattera til samboer vart så stolt at hu klart nå ikke å holde det hemmelig:p, men passer på at mine besteforeldre får ikke vite det før etter tul i uke 12 om alt er bra. For de er gamle så vil ikke fortelle de det før. De andre tåler det om det går gærlig. Er jo naturens gang.

Her er det kun eg og mannen som veit. Men lurer på å fortelle det til dei nærmaste i morgen. Er da 7+0. Og kvalmen begynner å melde sin ankomst.. og tidligere har eg måtte vert sjukemeldt siden.. så kanskje greit å fortelle det sjølv før dei mistenker noko [emoji28]

Vi fortalte det til besteforeldre i helga, ellers er det bare tre venninner av meg som vet det. Er 9+2 idag [emoji5] Vil vente til TUL før vi forteller flere, da er jeg 13+2.

Vi blir å vente til vi er nærmere 12 uker. Min familie får nok vite det når jeg er 11+0 ca. Da skal jeg hjem, første turen hjem i år (bor på vær vår kant av landet). Og blir nok rundt de tider familien til mannen får vite det. Etter det går det nok slag i slag med omverdenen.

Sjefen og en på jobben fikk vite det med en gang siden jeg måtte flyttes bort fra min avdeling. Resten har egentlig forstått det etterhvert nå. Min foreldre og søstre fikk vite det tidlig. Svigerfar fikk vite det hin dagen, og resten av familie og venner får vite det litt etter litt nå [emoji4]

Her har vi fortalt det til våre foreldre, datteren på 8, min bestemor, våre søsken og fire venner. Vi valgte å fortelle det tidlig. Er uke 10 i dag :Heartred andre kan få vite det etter uke 12. Men gruer meg til å fortelle sjefen :smiley-ashamed008

Back
Topp