Offisiell flagging av nyheten

Tresnartfire<3

Forelsket i forumet
For dem av dere som vil gå ut med det stort, hvordan har dere tenkt til å gjøre det?

Sist tok jeg bilde av en bolle i en ovn, hadde bare hørt om noen som hadde hørt om noen som hadde gjort det samme. Men responsen på min facebookside var enorm, og 5 jenter har spurt om å kopiere bildet mitt i ettertid så den er rimelig oppbrukt føler jeg ;)

Liker ordspill, men vil ikke gjøre det for kleit heller. er 9+3 nå ca så det blir ikke før om en stund enda

Familie er informert fra starten av, siden vi kom frem til at vi uansett ville ha fortalt det hvis det gikk galt. Desuten er min søster bare et par måneder før meg i løypa, så da er det litt ekstra gøy og dele.
Vi har bestilt en tskjorte med teksten STOREBROR. Tenker folk fort får det med seg når han går med den. Kanskje poster vi bilde av han på facebook, hvis vi ikke venter til ordinær ultralyd og poster bilde derfra.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vurderer også å vente til ul. dermed kan jeg poste at han skal få en lillesøster eller lillebror. Ikke like opphengt i det denne gang, sist var jeg helt skjelven ;)

Venter til oul den 3 oktober. Guttungen fyller 4 år den 5 okt så poster jeg en status på FB noe ala: "hipp hurra for vår store gutt som blir 4 år idag <3 2 år til du er skolegutt og 5 mnd til du blir storebror <3 mamma elsker deg <3"

Jeg kommer ikke til å poste det på facebook eller annonsere det på sms eller noe slikt. Folk får vite det når jeg treffer de. De jeg ikke treffer i løpet av 9 mnd trenger heller ikke vite det. :) Med unntak av familie som ikke bor i nærheten selvsagt.

Poster nok bilde av storebror med t-skjorta si på Facebook tipper jeg. Men det blir noen uker til enda.

For dem av dere som vil gå ut med det stort, hvordan har dere tenkt til å gjøre det?

Sist tok jeg bilde av en bolle i en ovn, hadde bare hørt om noen som hadde hørt om noen som hadde gjort det samme. Men responsen på min facebookside var enorm, og 5 jenter har spurt om å kopiere bildet mitt i ettertid så den er rimelig oppbrukt føler jeg ;)

Liker ordspill, men vil ikke gjøre det for kleit heller. er 9+3 nå ca så det blir ikke før om en stund enda
Har også sett bolle i ovnen bildet hos ein venninne for et par år siden og syns det var genialt, kommer nok til å gjøre det sånn kanskje :-) Om ikke jeg poster bilde av meg og sambo som holder et par babysokker eller noe :-) Får se, stresser ikke med det enda..

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Venninna mi postet det i dag, hun er 10 dager før meg ;) Hun la ut bilde av seg selv hengende over toalettet mens hun ga tommel opp ;)

Så langt har jeg ikke tenkt ;-) hvis jeg skriver på facebook blir det etter OUL :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp