Offentligjøring på facebook

Strutsen

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Har dere allerede offentligjort nyheten, eller venter dere til den ordinære ultralyden? Eller tenker dere å holde nyheten borte fra facebook?

samboeren klarte ikke vente mer ;) har vært på tidlig ul da...hvis ikke så hadde eg nok sagt i mot :)

Vi var på UL på mandag og fikk se at alt så fint ut men lille og da offentliggjorde jeg det på tirsdag, 17 uker på vei. La bare ut et bilde av en bolle i en ovn :-)

Jeg har mest lyst til å prøve å holde det unna facebook hele veien. Vet ikke om jeg klarer det, men vi skal i allefall holde unna fb til over ordinær ul.

Vi har blitt enige om å ikke skrive noe som helst på facebook!:) Deler det med mine nærmeste ansikt til ansikt, så får resten gå via jungeltelegrafen!:) Har egentlig ikke noe stort behov for å dele det med de jeg gikk i klasse med på ungdomsskole/videregående og tidligere kollegaer, tror heller ikke at de bryr seg så mye for å være helt ærlig (sett vekk ifra de som elsker sladder)!:p 

Her er ingenting delt på facebook enda. Vi har sagt at vi venter til etter o.ul.. men begge har litt lyst til å vente til den lille har kommet til verden i februar.Vi får se hva vi gjør, kan jo hende vi ombestemmer oss å deler det på face også.

Enn så lenge er det kun nærmeste familie og venner som vet det! Er jo 16uker på vei, men har liksom ikke noe hastverk med å dele det. Men møter jeg folk å de tørr å spørre så skal jeg jo svare de.. men de får spørre sjøl

Vi har ikke delt noe enda vi heller :) Har hele tiden tenkt at vi må vente til etter den ordinære ultralyden med det..men lurer på om vi kanskje venter enda lenger og.. familie og de nærmeste vennene vet det jo alt...det er det viktigste :) De vi omgåes.. men vi legger nok ut en morsom status etter hvert tenker jeg ;) "1+1=3................." for eksempel..se om noen tar hintet :p

Vi offentliggjorde det på facebook når familien hadde fått vite det, mest fordi at jeg ikke kunne vente... :p

Vi offentliggjorde det i går kveld. La ut bilde av snuppa som ligger i senga si og leser boka "i magen bør en baby" og skreiv "i februar/mars ønsker vi lillebror eller lillesøster velkommen.." våre nærmeste venner, alle i familien og alle faste på jobb visste det, og jeg liker ikke å fortelle det selv, så jeg synes det var en befrielse ågjøre det sånn! Nå slipper jeg undrende blikk på magen når jeg møter folk på gata. Og så mange hyggelige tilbakemeldinger jeg fikk :)

Vi offentliggjorde det etter at familien og sjefen hadde fått vite det. Mest fordi jeg ikke er spesielt god til å holde slike ting hemmelig, og dessuten er lange, undrende blikk mot mageregionen fryktelig irriterende. 

Jeg har lyst å offentliggjøre det etter ordinær ul når jeg vet at det går bra, samboer har ikke noen mening angående det. Mest fordi jeg er så lykkelig over det og vil fortelle alle bekjente at jeg også skal få oppleve det mest fantastiske i hele verden  Har vært til ultralyd før, men vil vite at ryggmarg er lukket, nyrer og hjerte er ok. Det er jo sjeldent det går galt, men det gjør jo inntrykk på meg å gjør meg bekymra når jeg leser de historiene der det går galt eks her på BV.

Kommer til å offentliggjøre det på facebook etter ordinær ul. :)

vi delte det på fb i uke 13. hadde vært på ul i uke 11 og visste at alt var ok så da fikk familie og venner vite det så alle på fb ;)

Jeg synes det er koselig å dele det med Facebook-venner også. Nærmeste venner, familie og kolleger vet det allerede. Venter til etter ordinær ultralyd med offentliggjøring for resten av verden.

Blir ikke noe offentliggjøring. Isåfall så er det med et bilde eller noe slikt :p 

Tror jeg kommer til å poste det på facebook med UL bilde etter ordinær ultralyd! :) klarer ikke å holde god nyheten innne lengre! <3

Har vært på o.ul idag, men har ikke tenkt å offentliggjøre noe på fb. Har også sagt ifra at jeg ikke vil ha noe der til familie og venner :)

Hører det at jeg er veldig forskjellig fra dere. Her har jeg ikke sladderkjærringer og bare bekjente på facebook lista mi. Slike er slettet, siden jeg ønsker å bruke facebook til å holde kontakt med venner, gode bekjente og slekt som jeg ellers ikke prater med hver dag. Utrolig godt å ha denne siden,når man flytter langt bort fra både venner og familie.
Derfor hadde jeg ingen problem med å dele det på facebook:) Glade nyheter er jo bare fantastisk å dele :)

Med førstesnuppa rakk jeg å fylle 12 uker før jeg ikke klarte å holde deg hemmelig mer. Denne gangen tenkte jeg å holde det litt lengre. Men ente med å la samboeren få æren av å dele nyheten denne gang. Så ved 14 uker og jordmortime der vi hørte et bankende hjerte, så måtte vi bare dele det:) Litt vanskelig å ellers møte og si: Hei,jeg er forresten gravid:p hehe.. Så for oss var det naturlig og koselig å dele på fb =)

vi la ut et bilde av storesøster med ei sånn big sister to be t-sjorte rett etter vi var på tidlig UL i uke 13. var så koselig med alle kommentarene! :)

Back
Topp