Offentliggjera graviditeten på facebook 1.april!

• Trådstarter Trådstarter lykkeliten123
  • Opprettet Opprettet
L

lykkeliten123

Guest
I dag bestemte eg meg for at eg skal offentliggjera graviditeten på facebook 1. april.

Har egentlig ikkje hatt lyst til å offentliggjera det på facebook. Har berre sagt det til dei nærmaste og jobben, og alle har fått beskjed om å holda litt tett om det. Er av den hemmlige typen, og vil ikkje ha alt for mykje oppmerksomhet..

Men i fjor la eg ut ein status om at eg skulle ha ein til baby 1.april, var faktisk ganske mange så gikk rett på. Så i år tenkte eg at eg skulle gjera det på nytt, men da er det jo faktisk sant

Spørst om det er nokon som i det heile teke trur på meg, hihi..

Dette er jo fortsatt veldig lenge til, men syns det var ein veldig morsom ide

Morsomt :)
Blir spennende å se reaksjoner ja, kanskje spesielt når du kommer trillende til sommeren :)
Brått kommer noen å sier..."jeg trodde det var en aprilspøk jeg?" hæhæhæ

Hehe, det er jo en idé :) Er som deg, har heller egentlig ikke tenkt å offentliggjøre det på FB, men kanskje likevel? :p

Ei venninne gjorde det som aprilspøk i fjor, men jammen fikk ho ikke en positiv test tre uker senere... :D

Hehehe..
Høres ut som en morosom ide, veldig morsomt å lese reaksjon til folk flest..;)
Men kjenner meg igjen med å ikke offentlig gjøre den store nyheten på Facebook i grunn.

Ja, eg syns det var litt moro..:P Da kan jo ingen klage på at eg ikkje har fortalt om graviditeten:P Hehe..

Syns muffinsane dine va kjempe fine, kjempe morsom måte å fortelle det på!

Men det er jo enda ei stund fram i tid, kan jo henda eg gløyme heile greia.

Back
Topp