Offentliggjøring?

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Hvordan har dere gjort det, dere som bevisst har valgt å feks skrive det på face?

Skal gjøre det etterpå for sa vet alle i familien, og jeg vil være før ryktene denne gangen ;-)

Funderer på å skrive noe slikt som er invadert av en marsboer. Og evt legge ved et ul bilde. Hva tror dere?

Forslag?

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Vi har fortalt det til alle i familien og de på jobb.. Skal ikke publisere på Facebook, regner med det sprer seg som ild i tørt gress uten facebook ;-)

Har publisert det på Facebook nå. La ut på forsidebilde et bilde av sønnen min i en haug med leker og ei tavle hvor det stod "Har lekene mine i fred til Mars 14".

Jeg synes ikke Ul bilder har noe i sosiale medier å gjøre, det er meg da.
Kommer heller ikke til å publisere det på FB, kanskje instagram.

Jeg la til livshendelse på facebook, altså "venter barn" også tagga barnefaren og ul bilde, skjønner ikke hva som er ille med å dele ultralyd bilder, bare flere som kan dele gleden og glede seg :-)!

Jeg kommer til å vente til jeg har vært på ordinær ul før jeg publiserer det på face:) da kommer jeg til å legge ved et bilde og skrive "Thomas skal visst bli storebror til ...." Eller noe slikt :)

Vi sa det først til nærmeste familie og kollegaer. Deretter delte vi nyheten med noen nære venner og så la jeg ut ett bilde på fjesboka av sønnen vår som hadde på seg en t-skjorte hvor det sto "Inne i min mors mave finnes det en liten gave. Jeg skal bli storebror." Som tekst til bilde skrev vi bare stolt gutt med ny t-skjorte, men de fleste tok den med en gang. :)

Jeg er instruktør på treningssenter og poppet nyheten til mine 50 aerobicdamer om onsdagen! Det ble faktisk tårevått og utrolig deilig å bare få fortalt det. Jeg har trent med disse damene to ganger i uka i snart fire år, så fler av de hadde allerede en mistanke pga magen. :)

Vårt mirakel kommer mars 2014

Venter enda m FB status.... Får se om det blir noe på fb en vakker dag :)

Blir ikke noe offentliggjøring på Facebook denne gangen. Vi gjorde det med første, men nå sprer vi det bare rundt når vi møter venner og kjente.

Jeg synes ikke Ul bilder har noe i sosiale medier å gjøre, det er meg da.
Kommer heller ikke til å publisere det på FB, kanskje instagram.
Selvfølgelig må du få lov til å mene :-) men jeg har selv ikke noe problem med å legge ut det :-)

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

jeg er litt i mot og legge ut ul bilde, men kunne tenkt og legge ut en status, det fins marsboere og jeg har bevis, og legge ut bilde av magen:)

Ja, fristende og dele det på facebook, men jeg tror ikke jeg skal likevel. Jeg deler det med alle kjente som jeg møter da selvfølgelig.

Jeg tenkte jeg skulle gjøre det rundt uke 12.. nå tenker jeg at jeg vil vente en del lengre ;) kjekt med hemmeligheter!
Å når det deles skal det være stilig gjennomført!
Blir jo gøy også, å "brøle" det ut til hele verden.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har fortalt det til familie og på jobb, men skal ikke publisere det på fb:)

Har sagt at samboeren skal få gjøre det på facebook når uke 14 nærmer seg ferdig, men kommer ikke til å skrive noe på FB selv før etter ordinær UL :) Synes han skal få litt av oppmerksomheten han også, derfor unner jeg han veldig å få være først på det store facebook ;p Haha.

Vi kommer sikkert til å skrive det på fb.. Men har ikke tenkt noe på hvordan vi skal offentliggjøre det. Har fortalt det til familien og noen få venner allerede :)

Publiserer nok ikke på Facebook denne gangen. Hvertfall ikke med det første :) men både familie og de nærmeste venner vet det, så det sprer seg nok fort alikevel ;)

Back
Topp