Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oii hvilken type hint?? Spennende med såntVi la ut hint på julekortet i år, og delte bilde av kortet på facebook. Noen tok hintet og andre ikke, blir ikke mer offentliggjøring enn det på facebook, ikke senere heller.
Julekortet var av ungene som holder julesokken sin, og så er det en babyjulesokk mellom demOii hvilken type hint?? Spennende med sånt

Jeg har delt det i dag... Og angrer forferdelig...
Lagde en videosnutt av ungene på julaften, der de pakker opp t-skjortene med "storebror" på. Reaksjonen var fantastisk! Den ene kastet seg på gulvet og hylte "Neeeei" (mens han smilte) mens den andre ble overlykkelig.
Jeg ble overtalt av familien til og legge den ut på FB. Så da ble det gjort... Men har hatt fryktelig angst for at det er for tidlig nå i etterkant. Har jo vært på 3 UL og sett at alt er i skjønneste orden, men likevel... det er bare uke 14...

tror kanskje jeg bare syntes det er så sykt at det er tvillinger. Må vente å se på mage følelsen etter neste UL og etter OUL. Jeg har lyst til dele et bilde på Instagram etterhvert, men kanskje vente så lenge at det er litt mage å dele bilde av. Ikke bare sånn oppblåstmage som det er nå liksom..!
Syns det er så herlig å ha en hemmelighet, og så er det så gøy å fortelle det ansikt til ansikt til folk også!
men har jo sagt det til alle venner og familie ansikt til ansikt for flere uker siden