Offentliggjøring på Facebook

Vi la ut hint på julekortet i år, og delte bilde av kortet på facebook. Noen tok hintet og andre ikke, blir ikke mer offentliggjøring enn det på facebook, ikke senere heller.

Tipper jeg legger ut bilde på instagram etter OUL, og så får facebook vente til etter fødsel tenker jeg..

Jeg har delt det i dag... Og angrer forferdelig...

Lagde en videosnutt av ungene på julaften, der de pakker opp t-skjortene med "storebror" på. Reaksjonen var fantastisk! Den ene kastet seg på gulvet og hylte "Neeeei" (mens han smilte) mens den andre ble overlykkelig.

Jeg ble overtalt av familien til og legge den ut på FB. Så da ble det gjort... Men har hatt fryktelig angst for at det er for tidlig nå i etterkant. Har jo vært på 3 UL og sett at alt er i skjønneste orden, men likevel... det er bare uke 14...

Står mellom å dele det etter ul i uke 13 eller etter OUL. Har mest lyst til å skrike det ut til hele verden nå, fordi jeg er så glad, men ikke helt sikker enda :hilarious:

Jeg har delt det i dag... Og angrer forferdelig...

Lagde en videosnutt av ungene på julaften, der de pakker opp t-skjortene med "storebror" på. Reaksjonen var fantastisk! Den ene kastet seg på gulvet og hylte "Neeeei" (mens han smilte) mens den andre ble overlykkelig.

Jeg ble overtalt av familien til og legge den ut på FB. Så da ble det gjort... Men har hatt fryktelig angst for at det er for tidlig nå i etterkant. Har jo vært på 3 UL og sett at alt er i skjønneste orden, men likevel... det er bare uke 14...

Så utrolig fin måte å dele det på!❤️
Alt er nok i skjønneste orden! Er aldri noen garantier, ikke etter oul heller :)

Vi sendte ut mange håndskrevne julekort til tanter, onkler, søskenbarn og nære bekjente i år. Der skrev vi hilsen alle oss + ny babyen. Så det ble et lite hint og vi var spente på om det kom spørsmål etterhvert som vi antok de hadde mottatt brevet. Og jo mange spurte om det stemte at vi var gravid. Veldig artig måte å fortelle det på syntes de som mottok julekort. Jeg er ikke så aktiv på Facebook, bruker det mest til info fra skolen, om barna sine fritidsaktiviteter. Så jeg skal ikke annonsere graviditeten på Facebook denne gang. Med tredje mann la vi ut bilde av vaskemaskinen, vi hadde kjøpt ny og det var et program som het "babyprogram". Jeg skrev at på nyåret må vi begynne å vaske klær på dette programmet :D Jeg har stort sett fortalt det til folk når jeg har truffet dem. Men mange vet det ikke enda, så jeg tenker å legge deg ut på Snap, der har jeg alle jeg kjenner som jeg ønsker skal få vite det:)

Jeg har kanskje endret mening de siste dagene :hilarious: tror kanskje jeg bare syntes det er så sykt at det er tvillinger. Må vente å se på mage følelsen etter neste UL og etter OUL.
Fikk litt lyst å dele ett bilde fra Instagram og inn på face.

Tror vi venter med Facebook til etter babyen er født, men mulig vi poster noe på Instagram eller bare snap etter oul.

Jeg har lyst til dele et bilde på Instagram etterhvert, men kanskje vente så lenge at det er litt mage å dele bilde av. Ikke bare sånn oppblåstmage som det er nå liksom..!
Syns det er så herlig å ha en hemmelighet, og så er det så gøy å fortelle det ansikt til ansikt til folk også!

Jeg har lyst til dele et bilde på Instagram etterhvert, men kanskje vente så lenge at det er litt mage å dele bilde av. Ikke bare sånn oppblåstmage som det er nå liksom..!
Syns det er så herlig å ha en hemmelighet, og så er det så gøy å fortelle det ansikt til ansikt til folk også!

Vi har delt på Facebook nå :nailbiting: men har jo sagt det til alle venner og familie ansikt til ansikt for flere uker siden :p såååå stas å dele syns jeg ❤️

Håpe å venta lengst mulig. Planen er å fortella da når mannen kjem heim om ein mnd tid. Er 3 mann så magen vokser å blir vanskelig å skjula. Er PR nå ingen andre enn han så veit

Ikke før OUL iallefall:happy: De fleste vet det nå men syns det er stas at det er litt nytt og hemmelig enda.

Vi kjørte Facebook på nyttårsaften. Syns det var veldig greit å ha det «offentlig» og selv om det var ganske deilig å ha en hemmelighet syns jeg det var litt lettende at alle vet det også. :) Særlig siden jeg fortsatt sliter endel med kvalme og oppkast nå i uke 14... bah.

Back
Topp