Offentliggjøring på Facebook

Tiriltoppen

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Julikulene 2020
Er det mange som har offentliggjort graviditeten på Facebook i går eller skal gjøre det snart? :)
Vi tenker å gjøre det på nyttårsaften❤️ Var på ul i uke 10 og alt var bra da. Tror ikke jeg klarer å vente til etter oul :hilarious: Dessuten synes det så godt, så vil gjerne dele det selv før alle bare ser det :p

Her blir det ikke noe offentlig på sosiale medier før etter OUL :rolleyes: Jeg og mannen har ettårsdag ett par dager etter OUL, så tenkte kanskje å gjøre det da :Heartred

Vi offentliggjør det i uke 24 eller der omkring tenker jeg. Da skal vi på ferie til gamle trakter. Vi bor akkurat nå langt fra alt og alle, så ingen får liksom vite det før uansett.

Så flinke dere er :p jeg hater tanken på å ikke få dele store nyheter selv, så jeg klarer ikke vente så lenge :angelic::hilarious:

Kommer ikke til å legge noe ut, men hadde nok gjort det ca nå hvis vi skulle det :) sprer seg uansett når flere begynner å få vite det tenker jeg

Legger ikke ut noe sånt på Facebook :)
Men kommer nok til å begynne å fortelle folk etter oul hvis alt er iorden.

Kommer ikke til å legge ut noe på sosiale medier og har bedt kommende besteforeldre om å ikke gjøre det de heller.

Eneste grunnen til at vi ikke tenker å gjøre det er bare at vi synes det er litt kleint :hilarious: Ikke når andre legger ut om seg selv altså, det er bare koselig, men vi er ikke av typen som legger ut noe særlig :p

Her kommer det ikke til å bli noe Facebook! Kanskje Instagram. Det gjorde vi sist. I uke 20ca.

Vi har kun lagt ut bilde når ungene har blitt født, da vi hverken ønsker bilder av barna på nett eller i media generelt. Kommer ikke til å gjøre noe annerledes denne gang. Sist graviditet fortalte vi svigers at vi skulle ha baby ett par dager etter o.ul og det ble offentlig noen dager etter det igjen. Vi har tenkt å gjøre det på samme måte denne gangen å hvis alt går bra. Problemet denne gang er at jeg ser lengre ut på veg nå enn det jeg gjorde med begge de andre i uke 22-24... så spørs om jeg klarer å bare bortforklare det med at jeg har lagt på meg en del, for jo jeg ser bare rett og slett smellfeit ut nå.. Ikke mye gravidglød å spore her i gården....

Hvis det blir noe så sikkert etter OUL en gang, men kanskje ikke da engang... Forrige la vi bare ut at hun var født. Legger generelt veldig lite ut om noe som helst.

Men kjenner jeg gleder meg. Er jo sååå artig å fortelle folk:) det frister jo jaggu å bli gravid flere ganger (til tross for kvalmen) kun for å kunne fortelle det flere ganger!!

Enig ❤️ syns det er kjempestas å dele nyheten!!

Jeg kommer ikke til å legge det ut (deler lite på nettet), men kjenner jeg samboeren riktig så ligger det plutselig et bilde fra tul på nyåret der! Får håpe han klarer å vente til vi har fortalt familien det :p:hilarious:

Kommer nok ikke til å legge ut noe på sosiale medier. Har fortalt til endel familie og nære venner allerede (som har fått beskjed at det ikke er offentlig enda), og forteller nok til fler venner etter OUL. Etter det vil nok ryktemølla ta seg av spredningen av nyheten til andre bekjente. ^^,

Back
Topp