Offentliggjøring på Facebook

Sane

Glad i forumet
Bare lurte litt på hvilke tanker dere har om å offentliggjøre graviditeten på facebook? Selv trives jeg godt her inne hvor jeg utveksle tanker og tips med andre i samme situasjon, men har foreløpig ikke noe behov for at facebookgrippene skal forsyne seg med denne informasjonen. Skal nok ikke si at det forblir sånn for alltid men nå er det det rette for meg.

Men lurer litt på hva dere andre tenker om publiseringen?

Jeg har tenkt å gå ut med det på Facebook etter den ordinære ul... Men jeg tror ikke jeg komme til å bli en av de som oppdaterer hele svangerskapet på face.. Føler ikke alle trenger vite alt:)

allegodetinger...2? skrev:
Jeg har tenkt å gå ut med det på Facebook etter den ordinære ul... Men jeg tror ikke jeg komme til å bli en av de som oppdaterer hele svangerskapet på face.. Føler ikke alle trenger vite alt:)

Enig med deg :) 
Tenker helt den samme tanken her ^^

Enig med deg :) 
Tenker helt den samme tanken her ^^

Jeg la ut et bilde av tuppa mi i en genser det stod "Storesøster" på. Ikke noe mer en det.
Det er jo det som er den store nyheten, at gullet mitt skal bli storesøster. Blir nok ikke mange statuser om graviditeten, men ville bare at folk skulle få vite.

Jeg har foreløbig ikke sagt no på face, og kommer nok ikke til å gjøre det heller tror jeg. De jeg vil skal vite det vet det, og det er alt som betyr no.

skal ikke legge det ut på face. mange venner jeg ikke har lyst til skal vite det. og de jeg vil skal vite det , har jeg sagt det til.

Vi har begge vært veldig restriktive på hvem vi har som venner på facebook, og jeg vil at alle de skal få vite det. Vi har lagt ut ultralydbilde og skrevet at vi venter på nummer to. Kommer nok ikke til å dele hver minste detalj, det gjør jeg ikke uansett på facebook...

Har egentlig ikke tenkt å si så mye om det der men kommer jo ikke til å skjule det da:) men de som kjenne rmeg vet det eller får vite det i den "virkelige" verden:)
Ellers har jeg ikke noe imot de som gjerne skriver om fremgangen da:) er jo koselig det og!

Jeg har offentliggjort det på facebook. Først en status om at vi skal bli foreldre, deretter en med kjønn og navn:) Jeg er fra oslo, og har flyttet 8 timer unna, så er kjekt at venner og bekjente der nede får litt oppdatering:)

Jeg tror jeg kanskje kan nevne det etter ordinær UL ,for det er en nyhet jeg gjerne vil dele og vi gleder oss masse :)

SofieKristinesMamma skrev:
Jeg la ut et bilde av tuppa mi i en genser det stod "Storesøster" på. Ikke noe mer en det.
Det er jo det som er den store nyheten, at gullet mitt skal bli storesøster. Blir nok ikke mange statuser om graviditeten, men ville bare at folk skulle få vite.

Jeg har gjort det samme :)
Og lagt ut UL bilde, men blir nok ikke så mye mer enn det nei. Ikke alle som bryr deg om hvor langt jeg har kommet ;) Men har en del slektninger som ville se UL bildet jeg la ut :)

Tenkte å legge ut bilde etter UL, og vil nok komme med noen oppdateringer. Men samtidig som jeg er veldig aktiv på FB, er jeg egentlig ikke så veldig privat, om jeg kan si det sånn.

blir nok sånn her også.. Ein og annen kommentar eller noe inni mellom kan det jo bli..

Vurder litt å bake boller en dag, og ta bilde av bollene når de står i ovnen og lage det som profilbilde, og se om noen tar hintet....
Nå begynner det å bli ganske kjent rundt meg at eg venter små, men eg har ikke skrive noe på facebook enda.. Ikkje utenom inne på private grupper, eller på chat :)

Har ikke noe imot å dele på FB jeg :)

Da jeg hadde hørt hjertelyden, så turte jeg å offentliggjøre det. Syns det er hyggelig å dele det med de jeg har som venner der inne. Jeg har ingen "uvenner" der inne som jeg ikke vil skal vite det. Noen ting deler jeg med de på fb, men jeg deler ikke hele livet mitt. Kan gå dager mellom hver gang jeg oppdaterer statusen min. Men føler jeg at jeg har noe å dele med fellesskapet, så gjør jeg det :)

vi la ut UL bildet fra uke 12, og skrev at det kommer en skatt til oss i januar.
Har ikke skrevet noe mer etter det. Ser ikke vitsen med å skrive noe om det før ungen er ute.

Etter at familie som skal oppdateres har fått vite det. men blir ikke lagt ut noe på fb før etter ordinær ul slik som jeg gjorde sist gang også la jeg ut litt bilder etterhvert som magen vokste siden det meste av familien min bor et stykke unna. =)

jeg har ikke bestemt meg helt enda. Venter iallefall til etter ordinær UL, men samtidig tenker jeg at våre nærmeste får vite om det likevel og jeg vil egentlig ikke dele det med "bekjente" Spesielt ikke via FB 

Jeg har informert om at jeg er gravid på fb, det er jo bare koselig nyhet som bare er stas å få delt med omverdenen, men etterpå har jeg holdt alt for meg selv. Ser ikke helt nødvendigheten med å brette ut om svangerskapet osv. til hele facebook :)

Kommer kanskje til å dele et tydelig bilde fra ul èn gang, men ellers har jeg ingen glede av å publisere noe annet, men det er meg :)

Etter Ordinær UL så kommer jeg nok til å legge ut en bilde av storebror med t-shorta det står "jeg skal bli storebror" også kanskje legge ut bilde fra 3D UL :)

Back
Topp