Offentliggjøring på facebook?

Toneliza

Elsker forumet
Jeg er litt usikker selv den gangen her :-) 

Kommer ikke til å si noe på fb denne gangen, tror jeg...hehe:)

Jeg var ganske raskt ute med å si det på facebook sist og det var greit nok det, men nå har jeg fått så stort nettverk og alle der har ikke noe med det. Da blir det nok en arbeid med å skille ut hvem som skal få vite det isåfall og det vet jeg ikke om jeg gidder ;-)

Etter ord.UL som sist.. I tilfelle det skulle være noe galt!

Nei ser ingen grunn til å legge det ut på facebook, men nå er ikke jeg av den typen som må fortelle alt om meg selv og hva jeg driver med til enhver tid eller. hihihihihih 

kommer ikke til å dele det på facebook. Føler ikke at det er helt min stil nei

Har flere ganger følt for å si noe om hva jeg gjør eller tenker som har med barnet og gjøre - fordi det er en så stor del av meg akkurat nå. Men jeg er veldig redd for det styret det blir hvis noe skulle gå galt. Så jeg har ikke bestemt meg helt ennå... Må tenke litt på det. Siden jeg er fra nord, men bor i sør, er jo face en viktig arena for kontakten jeg har med vennene mine der oppe. Men som sagt - jeg vil vite at alt er bra først... og det har man tydeligvis aldri noe garanti på før ungen er ute.. :/ Så, jeg vet ikke ennå hva jeg gjør.

Her vet jeg ikke enda. Men blirhvertfall ikke før vi har vært på ul når jeg er 15+0. Med guttungen sa vi det rett før vi skulle på ul i ule 14 eller 15 (husker ikke helt). Men kommer ikke til p legge ut ulbilde på fb, det er ikke min stil.

La ut dette i går jeg da. Er straks 12 uker og har vært på ultralyd to ganger.

For 4-5 år siden hadde jeg ikke Facebook og slapp det problemet og jeg slapp å plage alle venner og bekjente med babypjatt for jeg fikk ikke facebook før guttungen var ca 6 mnd ;)

Jeg kjenner den offentliggjøringen på Facebook ikke er min stil så jeg står over...

Legger ut på facebook etter ordinær UL:-)

Her har mamma skrevet på facebook at hun skal bli mormor.. Og navnet mitt..

Og svigermor har skrevet et dikt på facebook:
Tenk, for en lykke, min glede er stor
jeg er både farmor, mormor og mor.
Nå går jeg omkring her og smiler om dagen,
for enda et barnebarn vokser i magen..

Har selv skrevet et hint en gang, men fjerna det fort igjen..

Har lyst å skrive det selv også da, siden de har gjort det..

Labambie skrev:
La ut dette i går jeg da. Er straks 12 uker og har vært på ultralyd to ganger.

Vi har kjøpt samme trøyen:) Skulle egentlig fortelle nyhetene til foreldrene vår med den skjorten men det blei ikke.

Back
Topp