Offentliggjøre på facebook?

Vi kommer helt klart til å annonsere på facebook, da vi begge har familie over hele landet og i utlandet, og begge familiene bruker mest facebook for å holde kontakten. Men det blir ikke før etter bryllupet (9.6), for vi håper å ha en eller annen slags avsløring der også <3

Vi har egentlig ikke diskutert det...
Gubben klarte nesten ikke vente første svangerskapet, så i uke 13 etter første svangerskapskontroll fikk han publisere det.

Skal ihvertfall ha vært på den tidlige UL i uke 13 før vi sier noe :)

Enda mer usikker på når vi skal begynne å si noe til familien..
Så koselig at han er så ivrig :)

Har veldig lyst å vente til ordinær UL, men også litt lyst i uke 12! Det er uansett veldig mange som vet det rundt meg da jeg ikke orker å skjule det! Så tiden vil vise[emoji4] Men gleder meg til å dele da! Det blir stas[emoji7]

Dette er min 3 og min samboers 4. Så akuratt nå er jeg litt usikker på om jeg skal dele det eller ikke [emoji23]

Blir nok ikke noe bevisst på Facebook. Sist la jeg kun ut hvor takknemlig jeg var etter babyshoweren. Og det var 3 dager før jeg fødte. Så syntes det var helt ok. :p

Vi skal si det personlig til de som trenger å vite.

Vi skal ikke legge ut på Facebook før babyen er her. Kommer kanskje til å legge ut ett instabilde når jeg er langt på vei

Vi har ikke snakket nå om det. Vi begge deler egentlig veldig lite på facebook, men hadde sikkert vært koselig og prøvd å vært litt kreative og funnet på nå lurt. :) En ting er sikkert at vi skal vente til vi er over 12 uker på vei. :)

Back
Topp