offentliggjør alle det?

Tror ikke vi kommer å annonsere på face. Kanskje instagram (mer aktiv der)... men tenker folk skal ikke få stilt nysgjerrighet via face iallfall!

Her annonserer vi ikke på face;-) mulig vi jør det etter fødsel da. Men fortalte det til noen via snapchat da :-P

Vi annonserer nok på face, mest for vi ønsker å spre nyheten pga stor familie og stor omgangskrets som vi ikke orker å ta en egen runde med, men det blir ikke før tidligst uke 20. Ser det er to som er her inne som jeg også har på face som la det ut rundt uke 10 og det syns jeg var veldig tidlig :-)

Har kun gode venner og nærmeste familie + noe slekt på face (altså 60 venner, i motsetning til andre som har nærmere 1000 "venner":p), så var helt greit å annonsere det der synes jeg :)

Har ingen behov for å annonsere på Facebook. Kjem sikkert til å informere når ungen er ute.

Jeg gjorde det sist men føler ikke behov for det denne gangen. Deler nok heller når ungen er født :)

Tror vi kommer til å dele en gang etter OUL. Mest fordi vi begge har venner/bekjente i byene der vi er fra som hadde vært greit at fikk vite det litt før ungen blir født, samtidig som det ikke er alle det er så naturlig å ringe til. Mamma klør etter å annonsere det på fb da, og har sagt hun skal få lov etter oul - første barnebarn og alt, så er jo veldig stort for henne også.

Har ikke annonsert det på face enda. Sist så la jeg ut et bilde av mannen, magen og meg 2-3 mnd før termin. Gjør nok noe av det samme nå og tenker jeg:)

Det kommer vi til å gjøre ja.. Aktiv bruker av FB og har nok lyst å dele de gode nyhetene etter OUL;)
Folk får gjøre som de vil, men syns det er veldig koselig med andre som legger ut - som gamle klassekamerater man ikke ser lenger, gamle kollegaer, osv osv:)

Jeg har vært veldig usikker. Har vurdert å legge ut på facebook etter oul, men igår bestemte jeg meg for å la være. En bekjent, som jeg er facebook-venn med, har vært svært aktiv og åpen om sin graviditet på facebook. Hun hadde termin i starten av desember, men mistet babbyen uventet for et par dager siden. Syns det virker helt grusomt å "måtte" forklare noe slikt til "alle" på sosiale medier.

Kommer nok ikke til å annonsere i sosiale media.... Forteller til venner og familie. Kommer til å sende et par snapchatt meldinger til noen av mine venner som jeg ikke ser så ofte, men ikke før etter OUL.

Sniker fra oktober. Er tre dager på overtid. Jeg har ikke offentliggjort det noe steder. Føles tryggest, og så slipper du at så mange du egentlig ikke kjenner noe særlig maser på om baby har kommet om du ender på overtid ;)

Skal ikke skrive noe på face, men skal legge ut en status da ungen er født. Har sagt det til noen på snap men det blir med det. De som jeg omgås mye med får beskjed ellers får de andre finne ut av sånnt da de ser meg :)

Jeg sa det på face samtidig som jeg la inn endring av status til gift. Men det ble bare en kommentar under oppdateringen, så ikke sikkert alle fikk det med seg ;)

Planen var og dele oul bilde. Men det er neste uke. Føler det kom litt brått på:p usikker om eg deler eller ikkje. Føler ikkje det samme behovet med Nr 3. Alle venner og familie veit at eg er gravid og det er egentlig nokk nå :p

Back
Topp