Offentlig

Men altså, ER det ikke offentlig hvis det ikke er på facebook???

Er 16+2 nå. Venner og familie har visst det er stund da jeg har vært kjempe dårlig.. Og er elendig på å holde hemmeligheter. Heldigvis vet mannen min det, så vi ble enige om å si det tidlig så jeg ikke bare "plumpa" ut med det :p

Vi offentliggjorde på Facebook i forrige uke, da vi også kjøpte nytt hus, så da ble det slik :) :Vis vedlegget 172946

Likte godt kommentaren din om home-bokstavene.

Er jo det, vi har jo offentliggjort det, men er en del i egypt som ikke vet det pga sporadisk kontakt og ingen av oss føler det naturlig å bare skrive en mld om hei vi er gravide ;)

Jeg klarte knapt å vente til uke 8 med familien :-D Alle andre fikk vite det i uke 12-13 :-)

Er jo det, vi har jo offentliggjort det, men er en del i egypt som ikke vet det pga sporadisk kontakt og ingen av oss føler det naturlig å bare skrive en mld om hei vi er gravide ;)

Haha jo :p jeg har ikke skrevet noe på fb, men mener at jeg har gjort det offentlig likevel. Alle som betyr noe for meg vet det :)

Ja, nå begynte jeg å lure! :p Føler alle skriver om offentliggjøring og Facebook i samme setning her :p

Det kunne selvfølgelig også være LOVE eller noe. :) Fakta er at vi har lagt merke til at dette er en gjenganger på luksusfellen ;)

Det er HELT sant! :hilarious: Kjæresten min jobba en liten stund for sinnasnekkeren, og til og med han kom hjem og sa det! :p
Så det er det samme der ;)

Har ikke skrevet noe er inne til nå.
Dette for at jeg har vært redd for å bli igjenkjent, bor i en liten bygd. :)
Men nå er det offentlig og føler jeg nå kanskje kan begynne å delta her også :)
Er så koselig å lese og har mange gang hatt lyst å skrive her inne. :)
Er i uke 16 på mandag, har fortalt det til barna som veldig ivrig forteller det til alle :)

Hehe, jeg skjønner deg ;) verden har vel blitt litt sånn idag. Men jeg tror og det er fra person til person.
Jeg er ikke på face akkurat nå, men jeg skal aktivere kontoen bare for å annonsere "offentlig". Og med det mener jeg å fortelle folk jeg ikke omgås med til vanlig, dvs slekt lenger unna, gamle klassekamerater og f.d. kollegaer :)
Mange på jobben vet det nå og familien og det er ingen hemmelighet lenger, men det er jo fortsatt en masse folk omkring oss som vi ikke snakker så personlig med, eller kanskje aldri møter nå fortiden, som bare får vite det når jeg legger ut det på face :)
Derfor er det for min del, å offentliggjøre gjennom å annonsere på Facebook.

Hmm.. Men å andre siden så ER det jo offentlig når man ikke sier at det er en hemmelighet og det begynner å spre seg til slekt av slekt og til andre kollegaer på jobben mm...
*tenker*
Det spørs kanskje hva som kommer først. Facebook eller rykter :P
Hehe, blir vel ikke klok på det her ;)

Har ikke skrevet noe er inne til nå.
Dette for at jeg har vært redd for å bli igjenkjent, bor i en liten bygd. :)
Men nå er det offentlig og føler jeg nå kanskje kan begynne å delta her også :)
Er så koselig å lese og har mange gang hatt lyst å skrive her inne. :)
Er i uke 16 på mandag, har fortalt det til barna som veldig ivrig forteller det til alle :)

Velkommen til oss da! :) du får skrive litt flere innlegg her, så kan du komme deg inn på den skjulte gruppa om du er redd for å blir gjenkjent :)

Hehe, jeg skjønner deg ;) verden har vel blitt litt sånn idag. Men jeg tror og det er fra person til person.
Jeg er ikke på face akkurat nå, men jeg skal aktivere kontoen bare for å annonsere "offentlig". Og med det mener jeg å fortelle folk jeg ikke omgås med til vanlig, dvs slekt lenger unna, gamle klassekamerater og f.d. kollegaer :)
Mange på jobben vet det nå og familien og det er ingen hemmelighet lenger, men det er jo fortsatt en masse folk omkring oss som vi ikke snakker så personlig med, eller kanskje aldri møter nå fortiden, som bare får vite det når jeg legger ut det på face :)
Derfor er det for min del, å offentliggjøre gjennom å annonsere på Facebook.

Hmm.. Men å andre siden så ER det jo offentlig når man ikke sier at det er en hemmelighet og det begynner å spre seg til slekt av slekt og til andre kollegaer på jobben mm...
*tenker*
Det spørs kanskje hva som kommer først. Facebook eller rykter :p
Hehe, blir vel ikke klok på det her ;)

Hehe! Nei, det slo meg plutselig jo mer jeg leste her at det må jo gå an å si at det er offentlig selv om ikke hele verden (face) vet det :p
Hvis folk velger å offentliggjøre på face er jo selvfølgelig det deres valg og helt ok, men jeg gidder ikke det, men det er jo offentlig for det..? :p Tenker at når det ikke er hemmelig og alle viktige vet det, så er det offentlig jeg ;)

Hehe! Nei, det slo meg plutselig jo mer jeg leste her at det må jo gå an å si at det er offentlig selv om ikke hele verden (face) vet det :p
Hvis folk velger å offentliggjøre på face er jo selvfølgelig det deres valg og helt ok, men jeg gidder ikke det, men det er jo offentlig for det..? :p Tenker at når det ikke er hemmelig og alle viktige vet det, så er det offentlig jeg ;)
Helt sant, bra definisjon :D

Det kommer ikke til å bli annonsert på Fb her i gården nei.
Men når søndagen kommer så har alle som er viktige for oss fått vite. Så da er det offisielt nok for min del...
Jeg deler så så å si ingenting på fb fra før, så hvorfor dele noe så intimt som mitt svangerskap?

Her har vi delt det på FB.. Jeg var lite keen, men samboeren ville gjerne.... Men i sjokket over to godtok jeg ;)

Back
Topp