Offentlig

Sistemann

Forelsket i forumet
har dere gjort det offentlig at dere skal ha barn?

Vi har bare sagt det til min familie så lagt. Barna tenker jeg skal få vite det til hegen, da spres det vel raskt selv...

La det ut på Facebook i går. De fleste nære visste det fra før av, de siste to ukene har jeg takket nei til en del arrangement og forklart hvorfor bl.a. Mange venner har visst det hele tiden og familie fra uke 7/8.

Ikke offentlig nei. Svigermor er den eneste uten om oss som vet det. Sånn skal det være en god stund framover;)

Offentlig i den forstand at alle i familien og på jobben vet det. Men ikke skrevet noe på Facebook etc enda. Hvis vi skal offentliggjøre det på Facebook så blir det etter ul i slutten av mai :)

Offentliggjorde det på mandag :)

Er 16+2 nå. Venner og familie har visst det er stund da jeg har vært kjempe dårlig.. Og er elendig på å holde hemmeligheter. Heldigvis vet mannen min det, så vi ble enige om å si det tidlig så jeg ikke bare "plumpa" ut med det :P

Vi offentliggjorde på Facebook i forrige uke, da vi også kjøpte nytt hus, så da ble det slik :) :image.jpg

Det ble offentlig på facebook 12+4

Facebook får nok ikke vite det før evt lille er ute. De fleste på jobben vet det og all familie har vist det fra mellom 6- 14 uker alt ettersom.

Vi offentliggjør i uke 19 etter OUL :happy:

Venter med facebook til etter oul. Offentliggjorde det for litt over en uke siden på Instagram. Er litt mer intimt der. Har ikke så utrolig mange venner som følger meg der :)

Alle nære venner, familie og jobben vet. Facebook blir nok etter oul midt i mai. :-)

Hvis offentliggjøring idag betyr facebook, har vi ikke offentliggjort det :p Men det er ingen hemmelighet lenger og all familie, venner og folk på jobb vet det ;)

Sa det til nærmeste venner og familien 15+0 :) så får andre vite det når de spør, ser magen når den kommer, eller hører det av andre :)

Ikke offentliggjort det på facebook enda (er 12+4), kommer til å vente en liten stund til med det. Men nærmeste familie og venner har fått vite det, mamma fikk vite det allerede i uke 5. Hun visste at vi prøvde, så var naturlig for meg å fortelle det med en gang :)
Kommer til å legge ut dette bildet på facebook og instagram når den tid kommer;

2016-04-16 18.46.55.jpg

Ikke sagt noe på facebook men unngår ikke å si det heller lengre ;)

Ikke skrevet noe på face enda, men familie, nærmeste venner og jobben vet det . Føler ikke at jeg kan skrive noe på face helt enda siden en venninne nylig la ut at hun hadde mistet i 5.mnd..

Har fortalt det til all familie, på jobb og til de aller fleste vennene vi skal si det til. Har noen venninner igjen å si det til, men vi skal på jentetur sammen om noen uker så de får vite det da. Så hyggelig å fortelle det i person (bor i forskjellige byer) :) Tror ikke vi kommer til å legge ut noe på Facebook, min samboer vil ikke dele det med alle og enhver :) Så da får jeg holde tilbake..

Back
Topp