Offentlig ved 9+4

lille lingeting

Forelsket i forumet
Det må bli sånn her. Jeg reiser med jobben til København på onsdag og blir til søndag. Det vil bli både jobb og lystig lag. Jeg orker ikke å prøve å spille noe skuespill! Jeg er kjempesliten og kommer jo ikke til å røre alkohol.

Kunne jo diktet en historie om antibiotika eller noe, men jeg orker bare ikke. Vi får eller gråte sammen, dersom det går galt. - Men satser jo på fryd og gammen!

Magen er så pass stor også at jeg har et veldig begrenset utvalg av klær jeg kan bruke for å skule magen også.

Tror ikke det er en uting jeg. Da vil d nok ta hensyn til om du trenger litt hvile, og du slipper som du sier å spille falsk og lyve.

Lykke til. :)

Her blir det også offentlig før uke 12. Jobben har julebord om ca 3 uker, da er jeg 10+4. Jeg gidder ikke late som jeg drikker, jeg er også forferdelig dårlig til å lyve..;) Skal fortelle det til familien helgen før, for da skal vi på tidlig UL :) Jeg tenker slik at det er jo ikke verdens undergang om folk vet at jeg har mistet, hvis det skulle skje...Håper jo selvfølgelig at det ikke skjer, men slik tenker nå jeg..:)

her er jeg 10 uker i morgen, og tenker det snart blir offentlig her og. mange vet det allerede, da jeg ble sykemeldt, og resten spekulerer i det, så orker det ikke mer.,. så hvis jeg får høre hjertelyden i morgen så tenker jeg det blir offentlig etterpå.

jeg har mistet før, og da var jeg glad at noen viste det, da var det lettere for dem å føle med meg, siden de og hadde gledet seg med meg:)

Back
Topp