Offentlig TUL

Jeg stusset også da jeg ble innkalt 10+4. Men de ser vel selv det er for tidlig eller ikke:shy:
Jeg var i 11+3 og de hadde problemer med å se og få målt alt de skulle fordi den var så liten. Men det er nok ikke verre enn at du får komme inn en ekstra gang hvis det er for tidlig :) Og det kan jo være hyggelig å få se en ekstra gang:)

Jeg stusset også da jeg ble innkalt 10+4. Men de ser vel selv det er for tidlig eller ikke:shy:
Det viste seg at de (fram til akkurat nå) ikke har tatt nipt her jeg bor, så de hadde satt meg opp så tidlig så jeg skulle rekke å få det i Trondheim hvis de så noe avvik. Men de begynner med nipt her i Molde nå, så da fikk jeg utsatt til 11+2. Så da forsto jeg det slik at jeg kun får nipt hvis de tror det er grunn til det.

Legen henviste til «snarlig» ultralyd, men fikk ikke time på sykehuset før jeg er i uke 19.

Legen henviste til «snarlig» ultralyd, men fikk ikke time på sykehuset før jeg er i uke 19.
Det kan du klage på, snarlig betyr ikke om flere måneder....

Det viste seg at de (fram til akkurat nå) ikke har tatt nipt her jeg bor, så de hadde satt meg opp så tidlig så jeg skulle rekke å få det i Trondheim hvis de så noe avvik. Men de begynner med nipt her i Molde nå, så da fikk jeg utsatt til 11+2. Så da forsto jeg det slik at jeg kun får nipt hvis de tror det er grunn til det.
Ser nå det ståt nipt/ultralyd på innkallingen, så usikker på hva jeg får i morgen (er da 10+5).

Det er jo da du har OUL.. ring sykehuset og si fra selv?

Det gjorde legen min også da jeg var i uke 5-6 (usikker på tidspunkt)

Fikk time til uke 11.. ga beskjed til fastlegen og hun sendte ny beskjed til sykehuset dagen etter. Gynekologen ringte meg en time etter det og jeg kunne bare komme rett inn til sjekk:happy:

Du burde klage på det!

Back
Topp