Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk beskjed fra jordmor om at OUS tilbyr TUL til de som er over 33 år ved termin. Så foreløpig ikke så mange som får her ennå!Oi, vet du om det er flere sykehus i Oslo område som tilbyr det, eller kun Ahus?
Jeg snakket med Helsestasjonen min i Oslo idag, fordi jeg må utsette første kontroll hos jordmor pga begravelse. Timen ble flytta til jeg er i uke 10+3, så jeg spurte om hun da kom til å rekke å henvise meg til tildlig ultralyd rundt uke 12, eller om det ble for knapt med tid.Oi, vet du om det er flere sykehus i Oslo område som tilbyr det, eller kun Ahus?
Takk! Jeg er akkurat 33 nå, så nå må jeg masse litt på fastlegen tydeligvis. Det ser dessverre ikke ut som at alle er oppdaterte, min fastlege visste ingenting om detJeg fikk beskjed fra jordmor om at OUS tilbyr TUL til de som er over 33 år ved termin. Så foreløpig ikke så mange som får her ennå!
De startet med 33-34åringer 1.september så det er nok ikke så rart at de ikke er helt oppdatertTakk! Jeg er akkurat 33 nå, så nå må jeg masse litt på fastlegen tydeligvis. Det ser dessverre ikke ut som at alle er oppdaterte, min fastlege visste ingenting om det