Offentlig gynekolog i Oslo/Akershus?

Frkstrikk

Forelsket i forumet
Har fått henvisning fra fastlegen til gynekolog for å fastsette termindatoen mer eksakt. Etter at jeg fikk førstemann så var jo mensen av og på, så er jo usikker på om jeg ble gravid når jeg trudde det, eller om jeg ble gravid tidligere. Fant ikke ut at jeg var gravid med eldste før etter 12 uker.

Så vet dere om noen gode gynekologer i dette området? Som er offentlige som tar imot henvisning og konsultasjon? :)

Jeg går til smedstadgynekologene i Oslo. Men kan fort bli lang ventetid..tror der gjelder hele Oslo. Jeg ville ringt litt rundt og hørt hvor de kan ta deg inn raskt!

Sent from my iPad using BV Forum

Trenger tips til hvor jeg kan ringe ettersom jeg ikke er så kjent her i Oslo og ikke vet hvor om de forskjellige gynekologene er offentlig eller private. :) Men tusen takk for alle svar!

Jeg går til majorstuaklinikken som ligger rett ovenfor t-banestasjonen...er ganske dyrt, men får time nesten på dagen

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg går til majorstuaklinikken som ligger rett ovenfor t-banestasjonen...er ganske dyrt, men får time nesten på dagen

*sniker fra Mai*

Disse var jeg veldig fornøyd med, gikk dit i uke 14 :-) Veldig flinke, og ikke ventetid i det hele tatt! :-)

*sniker meg ut igjen*

Majorstua er vel privat. Er det jeg har funnet ut iallefall. Men har fått ordnet time hos Lillestrømgynekologene. :)

Den er privat... Men hvis du vil ha time raskt så er det et alternativ :)

Den er privat... Men hvis du vil ha time raskt så er det et alternativ :)

Alt var fult og jeg har ikke råd til å betale 1300kr eller mer. Men fikk time i Lillestrøm. :)

Bruker den der tulletelefonen.

Back
Topp