Offentlig amming

Nomade

Betatt av forumet
Hvor komfortable er dere med amming offentlig, og hva er det som er akseptert?

Jeg har jo lest om mange som syns det er så forferdelig ekkelt og en uting, spesielt på spisesteder... Jeg ammet en gang på utekafe, men veldig diskret... Fikk ingen blikk eller kommentarer på det.

Men ikveld skal vi ut å spise med et vennepar, og lurer hvordan kulturen er, er det lov/akseptert å amme på restaurant/spisested, eller må jeg eventuelt gå på toalettet?

Å holde seg hjemme er ikke det svaret jeg vil ha, har cravings på kinamat;-)

jeg ammer der det passer meg! folk får heller la vær å glo.. MEN sitter ikke å dingler med puppen ute så ser ikke så mye av "meg" når jeg ammer da ;) 

du skal i hvertfall ikke amme på do!! hva hadde folk sagt om de selv måtte spise på do? nei, gå ut å kos deg å ikke tenk på det ;)

Nei, jeg er også veldig diskret, er eventult kun de par sekundene det tar å legge henne til hvor det vises noe særlig. Men man vet jo aldri hvordan folk reagerer for det.. 

Men takk for oppmuntrende ord, da skal jeg ikke skjemmes over å amme ikveld;-)

Du skal ikke skjemmes nei, som du sier så gjør du det jo diskret! trenger lissom ikke å lufttørke puppen når man er ute ;) Hvis noen våger å si noe så ber du dem om å dra til /¤)&%Q&...
Bare ikke skift bleie på bordet så skal det nok gå greit, DER går grensa altså... Finnes folk som skifter og legger igjen bæsjebleier på bordet når de er på cafe..

Chocolate girl skrev:
Du skal ikke skjemmes nei, som du sier så gjør du det jo diskret! trenger lissom ikke å lufttørke puppen når man er ute ;) Hvis noen våger å si noe så ber du dem om å dra til /¤)&%Q&...
Bare ikke skift bleie på bordet så skal det nok gå greit, DER går grensa altså... Finnes folk som skifter og legger igjen bæsjebleier på bordet når de er på cafe..

enig!

Back
Topp