offentlie svømmebasseng

elispk

Elsker forumet
noen som vet hvordan det er med gravide å bading i klor basseng? vi skal kanskje på hoell i helga,, har hørt nåkke om infeksjonsfare??

VI kan bade i basseng men ikke bobble bad [:)]

okeiii=) men koffor ikke boble?? har massajekar her hjemme e bruka en del...

ORIGINAL: elispk

okeiii=) men koffor ikke boble?? har massajekar her hjemme e bruka en del...

Tror det har med reaksjonen i vannet å gjøre,kan bli for mye bevegelser rett å slett!

Vi har boblebad, og jeg fikk beskjed om å la være siden det kan påvirke hjerterytmen... Og i tillegg skal man være forsiktig med varme bad, siden dette kunne overopphete fosteret!

årh, det hadde jeg helt glemt!

Vi har boblebad i hagen i huset som vi overtar i august.. [8D]
jaja..   får drøye det da..  [:)]

hmm.. tror no e kommer til å bade med litt boble likevell..trenge no ikke ha full druse på akkurat da:P

Jeg bada med boble forrige uke, men jeg er ikke helt iform fortida, så jeg bare droppa det etter en stund!

Står forresten i endel slike svangerskapsbøker at de e farligere i i 2 og 3 trimester..

Vi skal snart flytte vi, og i nyehuset blir det ikke boblebad med det første! [:D]

ingen fare om blodtrykket er ok. og det er det nok så tidlig i svangerskapet.

ORIGINAL: Cameleon

Vi har boblebad, og jeg fikk beskjed om å la være siden det kan påvirke hjerterytmen... Og i tillegg skal man være forsiktig med varme bad, siden dette kunne overopphete fosteret!

Syns det hørtes rart ud, bade jo på sykehuse i kjempe varmt bad og det hjelpe jo mot riene...

jeg trodde bare det var helt i slutten at man skal være forsiktig med boblebad, p.g.a bakterier og fare for infeksjon. jeg fikk ikke bade i forrige svagerskap,siden je hadde så lavt blodtrykk og besvimte veldig lett.
men jeg skal spørre legen når jeg skal dit, vi har et i hagen vi også:)

Back
Topp