offa..

Klesklypa

Gift med forumet
Eg har jo skreve et innlegg før om at eg er nazi på bilstol bruk.. og har litt hetta over at Maria av og til skal sitte i et framovervendt billig sete..

men idag når eg henta Vesla i BHG, var det noken som henta barna i en son stor varebil med tre seter fremme. ho eine er på alder med maria og ho andre ca 4 år. Og forelda bare satt de rett i samme sete (uten bilstol) med samme sikretsele over seg..

husker meg og søstern satt son når eg var liten.. Men herremin! folk burda da vite bedre!
 
Jeg hadde faktisk sagt noe til de jeg altså. Helt ærlig!! Hadde drete i om de hadde blir forbanna eller hva de hadde gjort, for jeg tenker på ungene. Mine eller ikke.
Ingen barn skal sitte sånn der!!!!
 
Ja, man kan se mye rart......men jeg tror det lureste er å passe på sine egne, og la andre ta vare på sine. Noe av det verste JEG vet, er å gå på senteret å se mødre i bukse og singlet, og barna i vogna med ull og pose-----og helst trekket på vogna attpåtil-----og en unge nedi der som vræææææææler! Da blir jeg sint, da......

Men, klypis------det vil forkomme at skatten din, en sjeeeeeeeeeeeeelden gang innimellom, havner et sted der du helst ikke ville hatt henne.......man klarer ikke å ha stålkontroll 24/7...... Du er verdens-beste-mamman-til-MO-allikevel <3
 
jeg ringte jo politiet jeg! hehe.. sto ute å røyka på jobben.. så kom det en bil med noen utlendinger. mannfolka satt deg i forrsete.. og damene baki.. med hver sin NYFØDTE kid på fanget! blei helt satt ut jeg... tok bilnr og di var visst kjenninger a politiet.. di hadde blitt tatt for "uaktsom" kjøring tidligere.. er påbudt med sikring og di fikk tilsnakk/bot!
 
Back
Topp