Offa *syte*

Bringebær

Gift med forumet
Dag to over med mannen på jobb, begge unger på 2 og 4 hjemme og mor her som er 40! Uker på torsdag!
Jeg er SÅ sliten!!! Det er varmt bekkenet er helt ubrukelig, og ungene som har vært hjemme i over tre uker er fulle av krutt i rumpa og savner bhg. Og det gjør mor også nå:( Tre dager igjen så er det helg og så begynner bhg igjen på mandag!
Og denne ungen har nok ikke tenkt seg ut på en stund.

Venter nr 3 4. August:)

Sender over en god klem:) har akkurat hatt mine to på 2 og 3 hjemme i 2 uker mens mannen har vært på jobb.

Deilig for mammaen og barna når de var tilbake i bhg i går.

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Kan ærlig innrømme at det var godt når ferien endelig var over! :) Til og med gutten var veldig klar til bhagestart igjen! :p
Kan ikke forestille kosn det er å ha flere så "små" unger hjemme, mens mannen er på jobb og man selv er sprekkferdig og lei.
Ser at jeg har det nokså enkelt med en selvstendig femåring.
Sender dere begge en stor klem, ikke det at det hjelper på akkurat, men men! :p

Føler med deg.. eg og er på dag 2 aleine med gulla på 2,4 å 6..
Merker det er sliiiiiitsomt å vere aleine med dei nå når eg er gravid! Dei er drit lei av ferie alt :/ (har hatt ferie i 2 uker allerede)

Er bare 32 uker eg da.. men sliter mye med premature riier..

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Føler med deg... Er det nå jeg IKKE skal skryte av at mine gutter er ei uke hos Svigers...og mine foreldre skal hente dem der for å ta dem med på hytta enda ei uke...? Håååååper litt jeg har født innen de kommer tilbake.

Og allikevel er jeg så kjip at jeg rett og slett ringte vaskehjelpen (som jeg egentlig har sagt opp fordi jeg er hjemme), og ba om en husvask på torsdag.... Orker bare ikke!!!!!

Back
Topp