Offa...Denne magen kommer til å bli stor

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Trodde jeg ikke var så oppblåst jeg da...[&:]

Har litt mage fra før, men da har den vært[8|]...slapp...[:-]

Bildene ble tatt i natt...Heldigvis ikke sånn riktig ennå om dagen...[8D]

Wow, så koselig[:D][:D]
Trodde jeg hadde stor mage nå, men mange som har fått store fine babymager allerede[;)][:D]

Den der var ikke så liten, nei. Hehe. Skikkelig fin altså!

Jepp, kjenner til problemet:) Akkurat likt her for å si det sånn:) Jeg har funnet mine plagg som skjuler magen så jeg får bare gå i de klærne hele tiden i 5.5 uke til:) Jeg har seriøst mage og det er fryktelig slitsomt når jeg er så kort på vei.

Hehehe...Takk jenter...

Prøverpånummer3:

Biiilde...?[8D]

Greit å være fler gangs, men hallo...Lit tidlig med mage...Er jo bare 5 uker jo...

Kremt... Jeg er på jobb:) Og jeg er håpløs til slike ting, men hvis jeg får det til så skal jeg fikse det i kveld:) Jeg tror det har noe med at vi skal ha nummer 3:) Kroppen forbereder seg raskere eller noe:)

Tror det er individuelt i tillegg for jeg er nesten 7 uker og har allerede fått mage[:)]
Og dette er min første[:D]

Er sant det...[:D]

Synes godt på noen, andre gjemmer den seg kjempe godt...

Tør ikke å tenke på hvor stor den vil bli når jeg er i spania om 7 uker...[:-][:o][8D]

Prøverpånummer3...
Er ikke lett nei, men når jeg fikk til noe høverlig bilder så klarer du det også...

[:D]

stor og fin babymage!! Gleder meg til min kommer og jeg ikke bare ser ut som om jeg har lagt på meg masse lenger!![:)][:)]

ORIGINAL: tone86

stor og fin babymage!! Gleder meg til min kommer og jeg ikke bare ser ut som om jeg har lagt på meg masse lenger!![:)][:)]

Sign!![:-]

Woow, så fin[:)]

Hehe... Jeg skal prøve og få det til i kveld og så kan du gi meg noen instruksjoner hvis jeg ikke får det til:) Hehe.... Ja, jeg har venninner som klarer å gjemme babyene kjempe godt inni magen fordi om at de er kjempe tynne:) Jaja, vi får bare gjøre det beste vi klarer med å skjule magen en stund til:)

fiiiiiine magen! *sikle*.
Hvor mange sa du det var der inne=P?

ORIGINAL: Jaybird

fiiiiiine magen! *sikle*.
Hvor mange sa du det var der inne=P?

Hehehe...Å nei du, ikke prøv deg...[8D]
Er bare eeeeen...Som jeg vet om enn så lenge...[8D]

Så herlig herlig mage[:D][:D]

Fine magen[:D] gleder meg til j og får mage-mage og ikke bare "se så tjukk du har blitt- nå har du jammen meg lagt på deg litt"[;)]

Så NYDELIG mage!

Back
Topp