Off:/

tatotte

Andre møte med forumet
I dette svangerskape fikk begyntebekkenløsningen i uke 9:/ men har klart å holde ut på jobb fram t nå. men nå e eg redd eg isje klare stort mer:/ føle bekkene svikte heila tiå, å går rundt med konstante smerter. Isje altid like vonde, men di e altid der. Probleme mitt e at eg syte litt me å sykemelda meg 100%:/ å har noen sjefer som eg føle isje tror på meg me at eg har bekkenløsning:/ å d gjør d litt vanskeligere å sykemelda meg:/ På fredag va eg på jobb og etter å ha jobba halve dagen måtte eg gå t sjefen å fortella at eg har så vondt å eg klare isje jobba, begynte til å med å grina av smertene forran sjefen:/ Ka ville dokker jort?

Tenk bare på deg selv!!!Jeg var ikke flink nok forrige gang,og da fikk jeg ganske kraftig bekkenløsning tilslutt. Er ikke noe nederlag å sykmelde seg. Husk at bekkenløsning,er utrolig vondt/ubehagelig, og man må bare ta vare på kroppen sin. Skulle ha sykemeldt meg noe allerede,men jeg har drøyd det.Må ta meg sammen og sykemelde meg 50/60%.
Sykmeld deg og slapp av og prøv å nyt resten av tiden!:)

Vet du, utrolig irriterende når folk ikke tror på sånn. Er det virkelig så vanskelig å forstå at andre kan ha smerter? Jeg har aldri hatt bekkenløsning, aner ikke hva det dreier seg om. Men jeg skjønner at andre kan ha det fordi! Drit i sjefene! Bekkenløsning kan sitte i selv om du har født, ganske kjipt å gå rundt med smerter for alltid bare fordi du presset deg selv på jobb. Denne tiden skal du kose deg;)

Ikke tenk på sjefen(e?), men deg selv!! Det er så viktig! Hvis du og legen syns det er grunn til å sykemelde deg 100%, så har ikke sjefen noenting hn skulle sagt! Og du skal ikke trenge å bevise for en sjef at du har vondt.

Nå har eg manna meg opp t å ringa meg inn at eg isje komme imårå. Så ska eg t legen på tirsdag så ska snakka me han om d då. Kjenne at d går veldig ut over lillesnuppå mi som isje får den opmerksomheten av morå si:/ isje klare eg forlange turer, klare meste isje bæra hu eller noge. Kjenne t tar på min samvitighet:/

Tenk på deg selv. helsa og familien først

Back
Topp