OFF!!

Apeloffen

Forumet er livet
Nå føler jeg for å klage litt på helsa mi! Har vær influensk og forkjøla i litt over ei uke nå, og jeg er dritt lei! Er tett og slapp ennå, vondt i øynene har jeg også..[:(] Og ikke nok med det..Elias er blitt syk også.. Stakkars mamma sitt gull da!
Gubben er jo selvfølgelig på jobb om dagene, og på fotballtrening i tillegg i går, og på foreldremøte i dag.. jeg er så sliiiten...Føler bare for å sove og bli frisk! Føler meg tygd og utspøtta... Kunne trengt meg litt frisk luft også.. har knapt vært utfor døra den siste uka..

Ser ut som om sneen skal legge seg her også..kommet masse sne i dag [:D] Så jeg vil jo ut å gå tur selvfølgelig.. har jo venta på den første sneen, slik at jeg og Elias kunne gå ut å trille.. men d får vell vente..[:(]

Håper vi blir frisk til helga da.. Kommer ei tante og to søskenbarn fra Bodø for å se Elias for første gang..Blir vi ikke frisk, så er jo d skikkelig surt! Vet de gleder seg veldig til å se Elias [:)]

Ble jo nesten en hel stil dette da.. hehe.. Kos dere i kveld da jenter, og pass dere for influensan..den er kjedelig!!

koskos [;)]

God bedring- håper dere blir friske igjen snart [:D][:D][:D]

Huff og huff!!

Dette høres ikke noe godt ut!

Sender deg en STOOOOOR trøstekem Lisemor!

God bedring!

M

Du får ha god bedring da! [:D]
Kjedelig med besøk når man ikke er helt i form..

Takk, så søte dere er da[:D] Når det gjelder avlasting, så vil jeg vell heller klare meg selv.. Hadde det vært helt nødvendig me litt hjelp, så ville jeg selvfølgelig takket ja.. Men klarer meg nok i denne omgang da.. Men hadde ikke hatt noe imot å ha gubben hjemme litt mere nå som jeg ikke er helt tipp-topp.

Tanta mi og søskenbarna mine skal være hos mormor og morfar, så slipper å tenke på alt det styret der da..[:)]

Det høyres ikkje særlig kjekt ut nei!! Krysser fingrane for at du blir frisk i ein fei!!

God Bedring!!

vet hvordan du har det..jeg har hatt bronkitt to ganger i høst, gutt ungen har hatt brennkopper, jent ungen forkjøla + gubben har vært på sykehus pga lungebetennelse... så håper vi har fått vår dose for ei stund nå..[:D]

tuusen takk [:D]

Back
Topp