off!!

Nikita86

Forelsket i forumet
Er så sliten! Legger meg på sofaen hver dag, når jeg kommer hjem fra jobb!! å sover helt til pia mi skal legge seg. Får så dårlig samvittighet [&:]
Er det flere som har det sånn?

ja veeeldig trøtt, men prøver så godt jeg kan å holde meg våken, i så fall mens sønnen er våken. Føler det er lettere i godværet og man kan være ute. Ikke få kvelder jeg har sovnet mens sønnen sitter på fanget å ser på barnetv [:D]

Du er på ingen måte alene...sloknet rett etter jobb, og borte var jeg i 2-3 timer.....og nå kjenner jeg at øyenlokkene begynner å bli veldig tunge igjen[;)][:'(]

Da er vi fler.. er sånn her også [&o][:)]

Ja, her er det også sånn:) Jeg har hatt feriedager denne uken og mannen min pusser opp kjelleren så han har stått opp og levert ungene i barnehagen og styrt på. Jeg har sovet:) I dag åpnet jeg ikke øyelokkene før kl10.30 og jeg kunne fint ha sovnet igjen nå:) Så gruer meg litt til feriedagene er over jeg begynner hverdagen igjen. Jeg kommer til å slite kraftig:)

Jeg er sååå trøtt jeg! Kunne egentlig sovna på jobben, men holder ut. Idag sovna jeg etter jobb og sov  ca en halv time, var våken en times tid og sovna igjen!!![:'(][:'(][:'(]

Jeg er også kjempe trøtt, sover som regel i 2-3 timer midt på dagen..

Jeg er ikke så trøtt jeg, har veldig tunge øyelokk innimellom, men sliter med å sove. Blæh!

Joda, det høres kjent ut... [:o] Eller, vi spiser middag sammen, så prøver jeg å slappe av litt i alle fall, men prøver å ikke å sove bort de få timene vi har før han legger seg... Men det er TUNGT ja!!! [X(]

husker veldig godt den trettheten.. men den har ikke kommit denne gangen enda.. jeg er helt sinnesykt full av energi[:D] mer en jeg pleier lixom.. hehe[:D]

Du er ikke alene!!! Synes jeg ikke gjør noe annet enn og gjespe dagen lang..
Og når snuppa sovner så nyter jeg en time på sofaen[:)]

Jeg må også sove litt hver dag. Noen dager sover jeg et par timer på ettermiddagen. Andre dager må jeg ha meg både en formiddags og en ettermiddagslur... Og selv om jeg som regel legger meg i rimelig tid på kvelden er det like vanskelig å våkne om morgenen... hehe. Aldri vært så trøtt i hele mitt liv før. Og verre skal vet vel bli [;)][;)][;)]

I dag har jeg fri! Så skal prøve å sove ut, når jeg er hjemme alene [:)] Håper det hjelper.

Veldig sliten og trøtt... pyton å gå sånn, syns det er skikkelig kjipt.

Back
Topp