Off,merkelig morgen.

Linnsi86

Glad i forumet
I dag våknet jeg og følte meg helt symptomfri. Ikke kvalm,ikke trykk ved blæren... Ikke noe... Det er helt forferdelig egentlig. En venninne av meg fortalte at det var hennes første tegn på at det ikke gikk.
Jeg syntes disse dagene med sånn forbanna usikkerhet og redsel er et rent helvete.. Min samboer er av et helt annet kaliber.. Han er rolig og mener alt er Ok hele tiden. Ikke stress.. Ikke noe som stresser han.. Mens alt bekymrer og stresser meg.
Jeg får bare roe ned..ikke annet å gjøre.. Vente vente vente...

I dag våknet jeg og følte meg helt symptomfri. Ikke kvalm,ikke trykk ved blæren... Ikke noe... Det er helt forferdelig egentlig. En venninne av meg fortalte at det var hennes første tegn på at det ikke gikk.
Jeg syntes disse dagene med sånn forbanna usikkerhet og redsel er et rent helvete.. Min samboer er av et helt annet kaliber.. Han er rolig og mener alt er Ok hele tiden. Ikke stress.. Ikke noe som stresser han.. Mens alt bekymrer og stresser meg.
Jeg får bare roe ned..ikke annet å gjøre.. Vente vente vente...

Sånn har vi det også, holder på å gå på veggen her av all usikkerheten, og mannen er så sikker på at er superdupert.:shifty:

Det er et kjent problem ja.. Et vell litt typisk både menn å kvinner å være sånn så du beskriver :p men, jeg våknet sånn i går, ikke oppblåst, ikke kvalm, ikke vondt i brystene, hadde til og med matlyst! Utover dagen ble jeg forferdelig trøtt, kvalmen kom i går kveld, å brystene var helt forferdelig når jeg tok av bh når jeg la meg. Da angret jeg på at jeg ikke hadde tillatt meg å nyte dagen uten alle plagene.. :p krysser fingrene for at alt er i orden med oss begge :)

Om det er noen trøst så har ikke jeg hatt noen symptomer i det hele tatt siste to ukene. Har heller ikke blødd noe så jeg regner med at alt er fint :) 10+1 idag. Det er helt normalt at symptomene kommer og går, eller aldri kommer i det hele tatt :)

Ok..takk jenter
Dette er mitt første svangerskap og jeg er lettere hysterisk.
Vi hadde sex i går for første gang etter jeg ble gravid med ivf.
Enda jeg vet det ikke er farlig,så blir jeg urolig av alt mulig. Hehe..
Takk for at dere svarer,det er kjekt å høre fra andre som har opplevd dette ønsker alle en flott søndag.

Vi har bare hatt sex to ganger siden. Vi oppdaget graviditeten 18.12. Det har jo vært en lang vei å få det til, så er jo livredd for å skade det lille kirsebæret vårt med å ha sex. Dessuten er et ikke ofte jeg har hatt lyst på det heller,men prøver jo å glede mannen i huset... :)

Og dagene er ulike, og den ene dagen er man kjempekvalm og sliten, men neste kan være ganske bra. Tror disse symptomene går veldig opp og ned.

Åhhhh, jeg har lyst på en dag kvalm fri..bare en være så snill :smiley-angry017 Nå har jeg gått 8 uker med ekstremt kvalm nonstop og fremdeles vet jeg ikke når den gir seg.

Jeg håper at alt er fint med deg og lille i magen, bare prøv å nyte den tiden du får som symptomer fri...lett sagt enn gjort☺

Back
Topp