off..kjære bv-venner!

ORIGINAL: Miriel

Jeg aner ikke hva dere prater om, men jeg er veldig enig i det kolibri sier.

Og også at man ikke skal stole blindt på helsepersonell og andre profesjonelle, men få informasjon fra flere steder, og gjøre seg opp sin egen mening om hva man tror er best, spesielt når det gjelder barna [:)]

Veldig enig med deg miriel[:)]

ORIGINAL: *Kolibri*

ORIGINAL: teamo10

ORIGINAL: MariSafari

Husk å lytte til mage og hjerte. Er det noen store spørsmål i livet deres, så husk at bv er et nettforum og søk derfor ut til fagpersonell i tillegg til å lytte til råd her inne.

Hjertesukk fra meg[;)]

Åh, er så enig!

Gud så lei jeg er sånne tråder som dette.

hahaha oki?[:D] takk for infoen.

Det er bare det at hver gang jeg logger inn er det en eller annen slik tråd[8D][8D]
men nå ekke jeg her så ofte da.........Blir bare litt lei.........

PÅ en måte vil jeg si at BV er fantastisk da vi akkurat ikke er helsepersonell (noen er jo det da,men) hovedsaklig mødre(noen fedre) som kan dele erfaringer og få helt annerledese råd enn hva man kansje får hoss HS;JM;LEGE... ikke at man ikke trenger dem også, men BV er et fint supplimang [;)] Man skal ikke ta alt for god fisk, men det skal man da ikke selv om det er en lege som sier det..

Om jeg ikke hadde fått råd om fysio og MANUELLTERAPI hadde ikke noen av guttene mine utviklet seg normalt.. SÅ takk gud for dere BV JENTER og deres erfaringer![:D]

ORIGINAL: MariSafari

Husk å lytte til mage og hjerte. Er det noen store spørsmål i livet deres, så husk at bv er et nettforum og søk derfor ut til fagpersonell i tillegg til å lytte til råd her inne.

Hjertesukk fra meg[;)]

Åh, er så enig!

Jeg og!;)

ORIGINAL: FRK John Deere

PÅ en måte vil jeg si at BV er fantastisk da vi akkurat ikke er helsepersonell (noen er jo det da,men) hovedsaklig mødre(noen fedre) som kan dele erfaringer og få helt annerledese råd enn hva man kansje får hoss HS;JM;LEGE... ikke at man ikke trenger dem også, men BV er et fint supplimang [;)] Man skal ikke ta alt for god fisk, men det skal man da ikke selv om det er en lege som sier det..

Om jeg ikke hadde fått råd om fysio og MANUELLTERAPI hadde ikke noen av guttene mine utviklet seg normalt.. SÅ takk gud for dere BV JENTER og deres erfaringer![:D]

Enig her også!:)

Hadde det ikke vært for BV hadde jeg nok aldri funnet ut at lille hadde KISS, selv om jeg i ettertid fant ut at hun som rådet meg til og oppsøke manuellterapaut er ei venninne av meg;)

Ellers har jeg fått vite mye jeg ikke visste her inne, i tillegg fått masse gode råd:)

ORIGINAL: FRK John Deere

Enig! Har fått en del nyttig info og råd, men svelger ikke alt like rått. Viktigst for meg er å følge mammahjertet

Jeg har fått masse gode råd her og følger mange av rådene som jeg eller ikke ville gjort. Noen ting er jeg selvsagt uenig i, men whatever[8D]

Back
Topp