Off.... I morra er den store dagen:S

babysyyyk

Forelsket i forumet
Er såååå nærvøs selv om jeg tenker det går til driten har jeg fortsatt litt håp.
er så nærvøs og spent, har det skjedd noe siden onsdag? HHmmmm natt sovna jeg ikke før 5, lå bare og tenkte og kalsvetta, livredd for og bli skuffa atter en gang... Hordan skal neste natt bli:/ off blir syk i hodet av dette, vil så INDERLIG

Uff... Det er nervepirrende! Håper du finner på noe kjekt i dag og får tankene over på noe annet en liten stund ihvertfall. Krysser finger for at det går veien i morgen!! Lykke til!

Jeg sender deg allverdens babystøv jeg kan finne kjære deg...jeg krysser alt jeg har!! TVI TVI!

Ønsker deg masse lykke til i morgen!! Håper det er din tur nå :happy119 Tvi-tvi og sov godt i natt!

Den ble selvfølgelig negativ:'( har ikke ord akkurat nå.... Er helt tom, alt med barn føles så fjernt nå.....:'(
føles som jeg aldri kommer til og lykkes

Ååånei :( Det finnes ingen fornuftige ord å si i en slik situasjon :( Så ufattelig lei meg på dine vegner, er så trist at det skal være så urettferdig :( Sender deg mange gode klemmer, håper du og mannen klarer å stå sammen oppi dette her. God klem..

Huff, så trist.. Er så tøft med nedtur etter nedtur.. Sender over en stoooor klem

Huff... Det var skikkelig leit!! Stor klem sendes fra meg!!

Neiiiiiiii.... Det var veldig leit å høre! Skjønner fortvilelsen.. Håper du kommer deg raskt opp igjen og får ny motivasjon.
dere får ta vare på hverandre i påsken. klem til deg! :3some

ånei så trist å lese :( klart du har lov å være skuffa nå! Får håpe den sitter ved neste forsøk, er d en syklus du må vente? sender deg en STOR klem <3 tenker på deg.

Kjempetrist, føler så med dere. Dette er såååå vanskelig, vi sliter også masse med troen for tiden - og ALLE rundt oss er gravide!!

Det er tungt å ikke lykkes! Og det er vanskelig å holde på håpet i perioder! Husk at sjansen er stor for at det en dag vil klaffe! Det finnes tusenvis eksempler på par som har prøvd i årevis, og plutselig en dag tester man positivt! Stor klem sendes :-)

:3some Klemmer i fleng sendes!!

Usj, ekstra tung denne kampen for enkelte av oss gitt! Håpar du slår til på neste runde om det vert fleire! Trøsteklem til deg! Helsing ei som og har vore gjennom alt for mange nedturar til no.

Back
Topp