off i dag kom virkelig panikken :O

Høstbarnet

Lykkelig mamma til Sarah Madelen <3
Dom som jeg er da, så sitter jeg å ser unge mødre. Å der er det da selfølgelig en fødsel på gang. Panikken kommer da snikende å frykten for om jeg i det store og hele kommer til å klare dette??? er i uke 38+1 nå å det e skremmende nært. Hvordan føler dere andre det? e frykten like stor? :smiley-angry017

Dom som jeg er da, så sitter jeg å ser unge mødre. Å der er det da selfølgelig en fødsel på gang. Panikken kommer da snikende å frykten for om jeg i det store og hele kommer til å klare dette??? er i uke 38+1 nå å det e skremmende nært. Hvordan føler dere andre det? e frykten like stor? :smiley-angry017
Uff ja kjenner jeg gruer meg litt nå. Spesielt hvis jeg har vært på kontroll på sykehuset, eller hatt litt kraftige kynnere. Alt blir plutselig så virkelig, og at jeg snart må gjøre det EN GANG TIL!!:-O
Er 38 uker i dag. Nærmer seg nå!:)

Venter nr 3 4. August:)

off, ja da vet du jo virkelig hva du skal gjennom oxo :( det e så synd at det skal gjøre så vondt å få nokke så fint :binkybaby

Ja. Heldigvis når det først er i gang så er man nesten i mål!! Kan se lyse i tunellen da:) heldigvis!

Åh jeg gleder meg sånn! Synes ikke forrige fødsel var så vond, så tenker dette blir enda lettere;) ikke stress;) det er ikke såååå vondt seh!

jeg håper bare at jeg blir så lei at jkeg ønsker at ho bare skal komme. Men foreløpig så kan ho bare vær der inne :P

Jeg er ikke redd for å føde :D
Det som skremmer meg mest er keisersnitt. Jeg har født vaginalt begge gangene før og håper at fødselen denne gangen vil være like lett som nr2.
Jeg har ikke gruet meg til å føde nr2 når fødsel nr1 varte i 16 timer med vonde rier.

Er 37+4 idag og håper at fødselen starter snart fordi svangerskaps plagene er vist verre enn selve pressriene :P

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Jeg er ikke redd for å føde :D
Det som skremmer meg mest er keisersnitt. Jeg har født vaginalt begge gangene før og håper at fødselen denne gangen vil være like lett som nr2.
Jeg har ikke gruet meg til å føde nr2 når fødsel nr1 varte i 16 timer med vonde rier.

Er 37+4 idag og håper at fødselen starter snart fordi svangerskaps plagene er vist verre enn selve pressriene :P

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)
Enig med deg der:P

Hadde dei bare ikkje vist fødsler på tven så hadde man kanskje slippet unna den verste fødsels angsten.....

Er ikke redd for fødsel. Er redd noe skal skje, enten i forkant eller under. Men selve fødselen? Nei, den er bare en dag i et lagt liv. Kan tåle fysiske smerter som har en grunn og bare er en veldig avgrenset stund. Kan ikke si jeg gleder meg vilt akkurat til smertene, men bryr meg lite...

Synes alt er litt skummelt, når skjer d, hvor ondt blir det, er alt bra med babyen, synes alt er skummelt å usikkert..

Hadde en veldig flott fødsel sist med nr to, får jeg en slik fødsel igjen så er jeg super happy!!!=) Denne gangen med nr tre er jeg plaget med en del masrier (som jeg opplevde med første fødsel) og kjenner det sliter mer på kroppen....krysser fingrer for en fin fødsel allikevell!

Synes alt er litt skummelt, når skjer d, hvor ondt blir det, er alt bra med babyen, synes alt er skummelt å usikkert..

Jaaa ikke sant, føler mye av det samme. Men vi overlever jaffal ;) Det e bare sykt å tenke på alt som skjer med kroppen osv. å ikke minst hvordan det blir, hvor vondt kan det være? vi dør jo ikke.... :wav

Sist gang trodde jeg skulle dø av smerter under pressingen :( Sverget på å ikke få flere barn da ( var nr 3 ). Og nå etter 8 år kommer nr 4 og jeg gruer meg som FY :(

Back
Topp